10.05.21, 06:00
Zmiany w dziale marketingu Komputronik
Agnieszka Voelkel objęła stanowisko Group Marketing Managera, a Damian Rubik został Senior Brand Managerem w Komputronik.
Jak tłumaczy firma, zmiany personalne wynikają ze strategii firmy, która w nowym roku budżetowym będzie kłaść większy nacisk na promocję wybranych kategorii produktowych: laptopów, smarthome i GSM oraz na standaryzację działań marketingowych dla całej Grupy Komputronik.
Agnieszka Voelkel w ramach obowiązków będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej oraz zarządzanie zespołem Brand Managerów. W jej kompetencjach będzie także koordynacja działań marketingowych, w tym planowanie i zarządzanie budżetem, planowanie mediów oraz bieżące monitorowanie realizacji kampanii dla Grupy Komputronik. Poprzednio w Komputronik odpowiedzialna była za PR i komunikację wewnętrzną oraz komunikację usług finansowych i komplementarnych. Wcześniej swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując, m.in. dla Tequila/TBWA i takich klientów jak Żubr, Lech Pils, Tyskie czy Nivea.
Damian Rubik na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za koordynację prac zespołu marketingowego, dedykowanego do szczególnego wsparcia promocji produktów dywizji mobilnej (laptopy i GSM). W ramach obowiązków służbowych będzie także współtworzył strategię marketingową Komputronik oraz zajmował się planowaniem i egzekucją działań w mediach. Do jego obowiązków należeć będzie także prowadzenie kampanii reklamowych i promocji zwiększających efektywność sprzedaży produktów mobilnych i rozpoznawalności marki Komputronik. Wcześniej zajmował stanowisko Brand Managera, na którym zajmował się planowaniem i realizacją kampanii ATL, BTL, SEM, RTB.
Zarówno Agnieszka Voelkel jak i Damian Rubik związani są z Grupą Komputronik od 2017 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze