31.03.21, 20:26
Pora na parę! Amica promuje piekarniki parowe
Pod hasłem „Pora na parę!” przebiega kampania wielozadaniowych piekarników parowych marki Amica, której celem jest pokazanie jak szybko i łatwo można przygotować pyszne i zdrowe posiłki niezależnie od pory dnia i roku. Kampania prowadzona będzie w mediach tradycyjnych i w digitalu.
Kampania piekarników parowych marki Amica ruszy 1 kwietnia br. Działania obejmą media tradycyjne i digitalowe. W ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych pojawią się 15-sekundowe spoty. Kampania internetowa wspierana będzie, m.in. banerami i sześciosekundowymi reklamami wideo na każdą porę dnia (śniadanie, obiad, kolację). Ponadto na platformie YouTube zostaną opublikowane filmy produktowe, które przedstawią możliwości piekarników parowych. Dodatkowo na specjalnej stronie internetowej zostaną udostępnione wskazówki i inspiracje kulinarne.
Za koncepcję i realizację kampanii produktowej odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w radiu odpowiedzialny jest dom mediowy PHD, a za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze