08.04.21, 07:00

Dobry Głos dla Firm. Katarzyna Nosowska ponownie w kampanii ING

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię „Dobry Głos dla firm”. Razem z Katarzyną Nosowską chce zachęcić odbiorców do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm w internecie.

Właściciele firm w ostatnim roku musieli stawić czoła nowym sytuacjom. Wielu z nich przeniosło biznes do internetu. Sprzedaż e-commerce w Polsce wzrosła o 26 proc. w stosunku do 2019 r., a rynek ten należy do najszybciej rosnących w Europie.

"Prowadzenie biznesu online to szansa ale też wyzwanie. Oprócz skali działania nie można zapominać o opiniach, którymi kierują się konsumenci, zwłaszcza kiedy kupują w sieci. Aż 48% kupujących w internecie ocenia wiarygodność danego sklepu na podstawie opinii na jego temat**. W ING wiemy, jakie to jest ważne. Dlatego już od kilku lat, w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm”, zachęcamy Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm. Kolejny raz w kampanii jest z nami Katarzyna Nosowska, która przypomina, że dobre słowo jest potrzebne nam wszystkim a zwłaszcza firmom. Dla nich to najlepsza reklama, której teraz bardzo potrzebują" – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

„Dobry Głos dla firm” to inicjatywa, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 r. W poprzednich edycjach do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach zachęcali znani artyści. Część z nich zamieniła się w piosenki i teledyski. Twarzą najnowszej edycji jest ponownie Katarzyna Nosowska.

Kampania „Dobry głos dla firm” ruszyła 5 kwietnia br. Media zakupił dom mediowy Mullen Lowe Media Hub, a za kampanię odpowiedzialna jest agencja GONG. Działania prowadzone będą w telewizji i sieci.

Komentarze

Powiązane

25.03.25, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Maciek Kozina powraca do VML
Maciek Kozina po dwóch latach przerwy wraca do VML jako Creative Director.
25.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Marka Maybelline New York klientem agencji Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg Grupy L’Oréal na obsługę marki Maybelline New York. Od początku kwietnia br. Altavia Kamikaze + K2 będzie wiodącą agencją kreatywną dla tego brandu w Polsce.
24.03.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Nasze ceny rządzą. Ewa Błachnio w kampanii reklamowej sieci Bricomarché
Bricomarché, sieć sklepów typu „dom i ogród”, rozpoczyna kampanię reklamową realizowaną pod hasłem „Nasze ceny rządzą”. Do działań reklamowych zaproszono Ewę Błachnio.
24.03.25, 10:49
| reklama & PR » informacje
Mido wygrywa przetarg na kampanię VEHIS
Dom mediowy Mido (Keino Grupa) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej dla VEHIS – platformy leasingowo-samochodowej.
24.03.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
Animex Foods w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową Animex Foods, największej na polskim rynku firmy mięsnej.
23.03.25, 10:14
| reklama & PR » informacje
Superbet rusza z nową kampanią Jednym słowem: Super!
Bukmacher Superbet rozpoczął kampanię prowadzoną pod hasłem „Jednym słowem: Super!”, która ma podkreślać, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu. Akcja ma dotrzeć zarówno do młodszych, jak i bardziej doświadczonych pasjonatów sportu.
22.03.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Sen na pierwszym miejscu. IKEA inspiruje Polaków do lepszego odpoczynku
Z okazji Międzynarodowego Dnia Snu. IKEA chce na nowo odkryć przed Polakami radość ze spania, angażując ich poprzez media społecznościowe. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja VML.
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Good Time to DAJ. Kampania 1,5% Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio
W swojej najnowszej kampanii „Good Time to DAJ” Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, zwraca uwagę na to, że ostatnie momenty życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia. Akcja wystartowała 13 marca br. i obejmuje działania, m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
22.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nie grasz, nie wygrasz. Mariusz Pudzianowski w kampanii marki BETFAN
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z kampanią pod hasłem „Nie grasz, nie wygrasz”. Główną rolę w nowej kreacji marki odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.