07.04.21, 12:01
Maciej Robak w zespole Bees & Honey
Do agencji digitalowej Bees & Honey dołączył Maciej Robak, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego. Robak będzie odpowiadał za rozwój kompetencji strategiczno-kreatywnych firmy oraz proces wzmocnienia zespołu kreacji.
Maciej Robak posiada ponad 15-letnie doświadczeniem w branży reklamowej, które zdobywał w spółkach K2 oraz iGroup. Pracował, m.in. dla Coca-Cola, Pepsi, Lays, PGE, Nationale-Nederlanden, PZU, Decathlon, Radio Złote Przeboje, Disney, Carrefour, Durex, Teatr Wielki Opera Narodowa, CD Projekt RED, Soplica, DUKA, Ikea, Kubuś (Maspex), Bank BPH, Volkswagen, Volvo, Medicover, Grupa Żywiec. W 2019 r. wybrany przez czasopismo reklamowe "Lurzerz Archive" do grona "Top 200 digital artist worldwide".
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze