07.04.21, 11:00
Anna Borowiec-Góra i Kinga Strawińska dołączyły do zarządu Walk PR
Anna Borowiec-Góra oraz Kinga Strawińska z początkiem kwietnia br. weszły do zarządu Walk PR (Grupa Walk). W ramach trzyosobowego zarządu, z Agnieszką Bacińską, CEO Walk PR, będą odpowiadać za rozwój spółki w obszarach Corporate PR oraz Brand PR.
„Z Anną Borowiec-Góra i Kingą Strawińską współpracujemy już od kilku lat, a ostatnie, pełne pandemicznych wyzwań, ale też arcyciekawe dla branży miesiące pokazały, że połączenie naszych różnorodnych doświadczeń przekłada się na wartościowe dla biznesu pomysły i rozwiązania. Zmiana na poziomie zarządu odzwierciedla więc wpływ, jaki Ania i Kinga mają na Walk PR zarówno w obszarze współpracy z naszymi klientami, pozyskiwania biznesu, jak i rozwoju zespołu. Celem Walk PR, jako członka United Nations Global Compact, pozostaje zrównoważony rozwój w oparciu o Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG)” – komentuje Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR.
Anna Borowiec-Góra to ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Tworzyła i realizowała strategie komunikacji dla wiodących marek działających w Polsce i na świecie, głównie z branży finansowej, ale także FMCG i retail. Projektowała oraz wdrażała wieloletnie projekty wizerunkowe, pozycjonujące marki na rynku, obejmujące badania, raporty, współpracę z ośrodkami analitycznymi. Pracowała, m.in. dla Banku Millennium, mBanku, Eurobanku, Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy, E.Wedel, Empik, Vision Express. W Walk PR pracuje od marca 2017 r.
Kinga Strawińska to strategiczna doradczyni w zakresie komunikacji produktowej, odpowiedzialna za rozbudowę portfolio klientów i usług Walk PR. Doświadczenia zawodowe zdobywała w Londynie, Genewie i Paryżu. Specjalizuje się w tworzeniu globalnych strategii marek kaskadowanych na rynkach na całym świecie. Moderatorka Design Thinking, ambasadorka Walk PR do program United Nations Global Compact „Równe szanse w biznesie”. Pracowała, m.in. dla Procter&Gamble, COTY, Volkswagen Group, E.Wedel, Empik, L’Oreal czy CEDC. Z Walk PR związana od początku 2019 r.
Agnieszka Bacińska ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze strategicznego doradztwa wizerunkowego, zdobywane m.in w Grupie Walk, z którą związana jest od 2008 r., jako CEO Walk PR od 2017 r. Z wykształcenia języko- i kulturoznawczyni. Jurorka konkursów: Cannes Lions, Lisbon Ad Festival, Young Creatives oraz Złote Spinacze. Ekspertka See&Say. Członkini Rady Sektorowej Komunikacji Marketingowej oraz Rady Programowej United Nations Global Compact. Moderatorka Design Thinking. Zawodniczka MAT ATOM Deweloper Women’s Cycling Team.
Komentarze