09.04.21, 14:19

Wyostrz ciekawość. Kampania soczewek kontaktowych ACUVUE

Logo marki
Fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson& Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska).

Trwa kampania ACUVUE od Johnson&Johnson. Marka w swojej wiosennej aktywacji promuje działania budujące świadomość wśród aktualnych klientów, a także zachęca przyszłych użytkowników do wizyty u optometrysty. Komunikacja skierowana jest do osób otwartych na noszenie soczewek kontaktowych, a w szczególności graczy narażonych na częsty kontakt z ekranami.

W ramach kampanii w aplikacji PostSticker przygotowany został specjalny quiz (za pośrednictwem którego użytkownik może dowiedzieć się, jak styl życia wpływa na wzrok), który opublikowano na platformie Facebook. Konsumenci mogą również zagrać w grę zręcznościową polegającą na zbieraniu punktów, a także obejrzeć film z udziałem jednego z influencerów. Dodatkowa promocja odbywa się w mediach społecznościowych ACUVUE oraz na kanałach trzech gamingowych influencerów (Nolif, Rea, Kromka), którzy przekonują, jak istotna jest dbałość o wzrok, kiedy przed ekranami spędzamy dużo czasu.

Za publikacje materiałów na kanałach social media ACUVUE® odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska). Równolegle prowadzona komunikacja przez gamingowych influencerów odbywa się na ich kanałach społecznościowych: Facebook, Instagram, InstaStory, YouTube ­Community (w tym relacje na żywo na kanałach YouTube i Twitch). Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann, za produkcje filmu – dom produkcyjny Film Produkcja, natomiast za wsparcie we współpracy z influencerami – Fantasy Expo.

Isobar Polska z marką ACUVUE współpracuje od 2019 r. Odpowiada za obsługę kanałów social media (YouTube, Facebook, Instagram), w tym za strategię marki w SM, tworzenie contentu, współpracę z Influencerami, aktywacje digital oraz social media management (publikacja treści i moderacja).

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.
27.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Wioletta Batóg Prezesem Zarząd MB Mobile. Wcześniej pracowała w MediaMarktSaturn Polska
Wioletta Batóg została Prezesem Zarządu MB Mobile. Do zarządu spółki dołączyła również Diana Putaj w funkcji Wiceprezesa Zarządu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.