14.04.21, 09:00

Maleńczuk w nowej kampanii Warki Radler 0,0%

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe

Maciej Maleńczuk powraca w kolejnej kampanii marki, w ramach której z typową dla siebie nonszalancją i poczuciem humoru reklamuje bezalkoholowe piwo.

Warka Radler 0,0% powraca do koncepcji reklamy z udziałem Maćka Maleńczuka. W kolejnych odsłonach artysta wciąż na wszystko narzeka, zwłaszcza na reklamowany przez siebie produkt. „Konsumenci bardzo lubią nasze nieoczywiste kreacje z udziałem Maćka Maleńczuka” –– mówi Klaudyna Konarzewska, Brand Manager Warki Radler. „To dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną odsłonę tej niezwykle popularnej kampanii. W tym roku poza spotem telewizyjnym będziemy mieć także dużo angażujących kreacji w mediach społecznościowych” – dodaje Konarzewska.

Kampania wspiera nowe warianty Warki Radler 0,0% o smaku Kiwi z Pigwą i Ananasa z Cytrusami, które w marcu dołączyły do rodziny bezalkoholowych radlerów od Warki.

Nowy spot jest emitowany od 12 kwietnia br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania otrzyma także wsparcie w kanale digital.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, a działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.

Komentarze

Powiązane

12.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MAKRO Polska w przetargu wybiera KERRIS
Agencja KERRIS zwyciężyła w przetargu na stałą obsługę kanałów social media dla MAKRO Polska, sieci hurtowni.
12.06.24, 16:00
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
10 osób awansuje w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało dziesięć osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
12.06.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec i Marta Sprzączak awansują w OMD Group
Rafał Szafraniec objął nowo utworzone w agencji OMD stanowisko Client Development Partner. Z kolei Marta Sprzączak, awansowała na stanowisko Business & Communication Partner.
12.06.24, 11:09
| reklama & PR » ludzie
Emilia Czerwiec zarządza zespołem kreatywnym w agencji Insignia
Do agencji Insignia na stanowisko Creative Group Head dołączła Emilia Czerwiec. Do jej zadań będzie należało m.in. zarządzanie zespołem kreatywnym.
11.06.24, 23:16
| reklama & PR » informacje
Bobovita ze świnką Peppa w Cinema City wspierana działaniami promocyjnymi
Od czerwca br. w ramach współpracy koncesyjno-reklamowej pomiędzy Danone, Nutricia oraz Cinema City i New Age Media w barach kinowych Cinema City rusza sprzedaż nowych musów owocowych marki Bobovita z wizerunkiem Peppa Pig.
11.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Na spokojnie. Zjedz i działaj. Nesvita promuje Owsianą Przekąskę
Ruszyła ogólnopolska kampania launchująca Owsianą Przekąskę NESVITA – nowy produkt w portfolio marki. Pod hasłem „Na spokojnie. Zjedz i działaj” NESVITA inspiruje do bardziej uważnego jedzenia. Za kreację oraz strategię odpowiada agencja Przestrzeń, która wygrała przetarg na ten projekt. 
11.06.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
NARS klientem agencji Prêt-à-Porter PR
Do grona klientów agencji dołączyła marka kosmetyczna NARS. Agencja będzie odpowiadać, m.in. za prowadzenie biura prasowego marki. 
11.06.24, 11:41
| reklama & PR » informacje
FRU UUU UUU – Radosny dźwięk podróży. Fru.pl ruszyło z kampanią marketingową
3 czerwca br. wystartowała letnia, globalna kampania promująca Fru.pl. Platforma internetowa umożliwia klientom rezerwację biletów lotniczych oraz oferuje szereg kompleksowych usług zapewniając komfortowe podróżowanie. 
11.06.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Maks Szyłkiewicz w zespole agencji Warsaw/Creatives
W lutym br. do zespołu Warsaw/Creatives dołączył Maksymilian Szyłkiewicz obejmując stanowisko Group Account Manager w dziale Client Service. Do jego zadań należy, m.in.: budowanie relacji z obecnymi, jak i przyszłymi klientami agencji oraz prowadzenie kompleksowych projektów w ramach strategii obsługi 360’.
11.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Marcin Dłuski wiceprezesem agencji 5BONSAI
Marcin Dłuski objął stanowisko wiceprezesa agencji 5BONSAI, wchodzącej w skład grupy They.pl. 5BONSAI określa się jako AI-powered eCRM Agency; specjalizuje się w obszarach eCRM i marketing automation. CEO agencji jest Tobiasz Bierka.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.