13.04.21, 16:00
Narzędzie Nielsen Market Lift będzie dostępne również w Polsce
Nielsen ogłosił globalną premierę narzędzia Nielsen Market Lift, które ma służyć do pomiaru kampanii marketingowych zarówno w skali krajowej, jak i regionalnej.
Nielsen Market Lift ma łączyć wyniki badań i doświadczenie Nielsena z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, aby dostarczać wyniki dla poszczególnych kanałów komunikacji oraz konkretnych kampanii.Nowe rozwiązanie Nielsen ma pozwolić nabywcy i sprzedawcy poszczególnych mediów ocenić efektywność reklam i podejmować lepsze decyzje.
Nielsen Market Lift będzie dostępny w 37 krajach na całym świecie, obejmujących Azję, Europę, Amerykę Łacińską i Amerykę Północną, umożliwiając marketerom na całym świecie szybkie określenie zwrotu z ich inwestycji, nie tylko w skali lokalnej, ale też regionalnej oraz globalnej. Aktualnie nowa usługa jest oferowana w Argentynie, Australii, Austrii, Belgii, Brazylii, Kanadzie, Chile, Chinach, Niemczech, Indonezji, Włoszech, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Malezji, Meksyku, Polsce, Rosji, Arabii Saudyjskiej, RPA, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Tajwanie, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Do końca br. będzie dostępna również w Kolumbii, Danii, Francji, Indiach, Japonii, Peru, na Filipinach i w Wietnamie.
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do ofertyDyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do oferty
Komentarze