13.04.21, 21:10
Siłacz przed trudnym zadaniem w spocie nowego Lecha Free 0,0% Arbuz z miętą
W najnowszej odsłonie kampanii „Lechendy mogą wszystko” siłacz staje przed trudnym zadaniem. Do jego wykonania potrzeba nie tylko siły, ale i potężnej dawki poczucia humoru oraz puszki nowego, bezalkoholowego Lecha Free 0,0% Arbuz z miętą.
Reklama nowego smakowego wariantu Lecha Free 0,0% trafiła do emisji 12 kwietnia br. Podobnie jak w poprzednich spotach, o nowym połączeniu bezalkoholowego piwa z owocowymi smakami odbiorcy będą mogli usłyszeć w krótkiej piosence śpiewanej przez znanego już widzom barda.
Za koncepcję spotu komunikującego nowego wariantu odpowiada agencja Bardzo, zaś za jego produkcję dom produkcyjny OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania digital prowadzi agencja Cut the Mustard, a agencja Tailor Made PR odpowiedzialna jest za współpracę z influencerami i komunikację PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze