25.04.21, 09:00
Holowanie Gratis. Nowa kampania Porówneo
16 kwietnia br. właściciel marki Porowneo.pl rusza z kampanią „Holowanie Gratis” w ramach platformy komunikacyjnej „Porównywarka i agent w jednym”, która została zaprezentowana jesienią 2020 r. Za cały projekt po raz kolejny odpowiada duet: Maciej Łapiński (strategia, obsługa) i Zuzanna Wrońska (kreacja).
W nowych spotach marka chce podkreślać, że w razie problemów jej klienci zawsze mogą liczyć na szybką pomoc swojego agenta porowneo.pl, a także na unikalną na rynku porównywarek ubezpieczeniowych usługę dotyczącą holowania.
Porówneo po raz kolejny zdecydowało się na skorzystanie z usług duetu Łapiński/Wrońska, który pod koniec zeszłego roku przygotował nową platformę komunikacyjną marki. „Ilościowe i jakościowe badania przeprowadzone na początku 2021 roku wykazały bardzo pozytywny odbiór naszego konceptu strategicznego i kreatywnego, przygotowanego razem z Maciejem Łapińskim i Zuzanną Wrońską. Przekonanie o słuszności dostarczania klientom nowej, nieobecnej do tej pory w Polsce wartości, skutkuje nową produkcją: „Holowanie Gratis”, która jest kontynuacją wcześniej obranej drogi” - mówi Tomasz Iwaszkiewicz, CMO w porowneo.pl.
30. i 15-sekundowe spoty będą emitowane w trzech największych stacjach TV. Wyreżyserował je Piotr Kumik, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film Reaktor.
Komentarze