19.04.21, 10:01
Mike Tyson reklamuje Loterię Black Energy
Po dłuższej przerwie FoodCare, producent napoju energetycznego Black Energy, powraca z podwójną siłą w nowej kampanii promocyjnej. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Tym razem Mike Tyson zaprasza fanów do wzięcia udziału w aktywacji konsumenckiej pod nazwą Kosmiczna Loteria Black. Każdy uczestnik loterii, który kupi produkt Black i zarejestruje kupon na specjalnej stronie internetowej, będzie mieć szansę na wygranie dwóch samochodów Porsche od Mike’a Tysona oraz dwóch lotów Zero Gravity. Zwycięzcy loterii udadzą się na Florydę, gdzie z przylądka Canaveral będą mogli odbyć specjalną podróż.
Głównym kanałem komunikacji loterii jest TV wraz ze wsparciem działań w digitalu i na kanałach social media klienta. Loteria będzie również wspierana w punktach sprzedaży przez działania POS.
Autorem kreacji jest PZL, za produkcję i postprodukcję spotów odpowiada FilmReaktor. Za budżet mediowy kampanii TV odpowiada Havas Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze