21.04.21, 07:00
Dwie kampanie Vision Express od Walk Creative i Szut Szut Studio
Ruszyły dwie nowe kampanie przygotowane przez Walk Creative oraz SZUT SZUT STUDIO dla marki Vision Express, działającej w branży optycznej. Tym razem realizacje promują okulary przeciwsłoneczne korekcyjne oraz wiosenną kampanię sprzedażową.
Spot dotyczący komunikacji oferty okularów przeciwsłonecznych korekcyjnych to pierwsza kampania Vision Express dla tej kategorii produktowej. Reklama ma tłumaczyć odbiorcom funkcjonalność tego segmentu soczewek. Reżyserką spotu została Anna Maliszewska, postprodukcją zajęło się studio Lunapark, a za zdjęcia odpowiada Filip Załuska.
Kampania wiosenna to z kolei stały punkt w kalendarzu komunikacyjnym marki. Co roku dotyczy jednak innego obszaru. Tym razem wypracowana została platforma Wielkiej Wiosennej Dostawy. Spot ma podkreślać, m.in. olbrzymią dostępność asortymetu w salonach Vision Express. Zdjęcia zostały realizowane na warszawskim Okęciu, a reżyserii spotu podjął się Tomasz Knittel. Operatorem obrazu został Jacek Podgórski.
Za opracowanie konceptów kreatywnych kampanii odpowiada agencja Walk Creative a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Obydwie kampanie są już emitowane w telewizji oraz Internecie a także komunikowane w samych salonach i w kanałach social media. W najbliższych dniach zostaną również wsparte działaniami PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze