22.04.21, 09:00

Yope reklamuje nową linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

YOPE, polski producent kosmetyków naturalnych, wprowadza na rynek nową serię ekskluzywnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy.Debiutowi YOPE w tej kategorii towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Wild things are coming”.

Nowy product promuje zintegrowana kampania reklamowa realizowana pod hasłem „Wild Things Are Coming”, która ruszyła 16 kwietnia br. Zamysł działań marketingowych skupia się na niezwykłym działaniu dzikich roślin na kobiety. Kampania ma pokazać, jak receptury firmy uwalniają naturalną dzikość, moc i siłę kobiet. Kolejnym etapem będzie stworzenie społeczności pod hasłem „My Name is Wild”, gdzie kobiety będą mogły znaleźć wspólny język.

Do pracy przy tej kampanii udało nam się zaprosić wielu wyjątkowych twórców i zebrać ich na jednym „pokładzie YOPE”. Autorem konceptu kreatywnego jest Zuzanna Wrońska, film został wyreżyserowany przez duet Frydrych-Zdanowski, animacje 3d stworzył Bartek Kalinowski, z kolei za sesję zdjęciową odpowiada Zuzanna Krajewska. Design opakowań i postać charakterystycznego kotka – bohatera produktów – zaprojektował Paweł Przybył. Muzyka stworzona przez Andrzeja Smolika nadaje naszym spotom wyjątkowo dzikiego i tanecznego charakteru” – mówi Andrzej Mytych, CMO YOPE.

Bohaterka spotów jest autorka linii kosmetyków i zarazem prezeska Yope – Karolina Kuklińska – Kosowicz. Działania promocyjne obejmują kampanię VOD, internet – w ramach którego zaplanowano aktywności w obszarze digital, social mediów i content marketingu, w tym współpracę z topowymi influencerami, digital OOH, oraz prasę. Przewidziano także intensywne wsparcie w punktach sprzedaży. W ramach kampanii będą emitowane cztery spoty reklamowe.

Nad realizacją kampanii czuwały Działy Marketingu i Kreacji YOPE. Za produkcję spotów odpowiada Film Produkcja, a za postprodukcję Human Ark. Za zakup mediów odpowiada Dział Marketingu YOPE. 

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.