09.05.21, 15:00

LOTOS sponsorem Ladies’ Jazz Festival

Logo marki Lotos
Fot.: materiały prasowe

17. edycja jedynego w Europie festiwalu kobiet jazzu odbędzie się 26 lipca br. Na scenie w Gdyni i Wejherowie wystąpią najbardziej znane i utalentowane artystki jazzowe. Sponsorem Ladies’ Jazz Festival ponownie została Grupa LOTOS.

Gdyński Ladies’ Jazz Festival to największe święto kobiecej muzyki. Jest to jedyny tego typu festiwal jazzowy na świecie, który na scenę zaprasza artystki świata jazzu, swingu, latino czy inteligentnego popu. Tegoroczny festiwal potrwa od 26 do 31 lipca.

Ladies' Jazz Festival to święto wszystkich kompozytorek, aranżerek, wokalistek i instrumentalistek, na które po raz kolejny zaprasza Grupa LOTOS. Festiwal już na stałe wpisał się w kulturalny kalendarz Trójmiasta i każdego roku angażuje największe światowe gwiazdy muzyki oraz melomanów z całej Polski” – mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu w Grupie LOTOS.

Tegoroczna edycja Ladies’ Jazz Festival jest już 17. odsłoną jedynego w Europie, cyklicznego festiwalu kobiet jazzu. Tradycyjnie koncerty odbędą się w Gdyni i gościnnie w Filharmonii Kaszubskiej w Wejherowie. Zgodnie z aktualnymi informacjami możemy liczyć na obecność widowni, co z pewnością bardzo cieszy artystów, którzy uwielbiają grać dla widzów, a nie do pustych sal” – mówi Piotr Łyszkiewicz, dyrektor Ladies’ Jazz Festival. „Zapoczątkowany wspólnie z Urszulą Dudziak konkurs o Grand Prix Ladies’ Jazz Festival jest nieodłącznym elementem wydarzenia i pomaga nowym talentom w ich początkowej drodze artystycznej. Cieszymy się z naszej kontynuacji współpracy z Grupą LOTOS. Dzięki wsparciu sponsora możemy zadbać o odpowiedni program festiwalu i jego promocję” – dodaje Łyszkiewicz.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.