08.05.21, 09:00
Nie ma lekko? Właśnie Ż jest. Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
Marka Żywiec wprowadza na rynek nowy produkt – Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Premierze produktu towarzyszy startująca kampania reklamowa.
Spot promujący nowe piwo – Żywiec Jasne Lekkie – został utrzymany w optymistycznym tonie, wprowadzającym odbiorców w dobry nastrój. Ma stanowić przewrotny i zabawny komentarz do rzeczywistości, niczym ze świata internetu i popularnych memów.
Nowe spoty emitowane są od 4 maja br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w serwisach VOD. Dodatkowo, zaplanowane zostały działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także kampania OOH w sześciu największych ośrodkach miejskich w Polsce.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Spot wyreżyserował Antoni Nykowski, zdjęcia zrealizował Maciej Ryter, za produkcję odpowiada Opus Film, a postprodukcję – Televisor. Projekt opakowań został przygotowany przez agencję Global Shopper Marketing, odpowiadającą również za działania BTL marki. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze