05.05.21, 15:00

Browar PINTA odświeża logo i etykiety

Nowe etykiety piw z portfolio Browaru Pinta
Fot.: materiały prasowe

W 10. rocznicę istnienia Browar PINTA zmienia logotyp i wygląd etykiet sztandarowych piw. Proces transformacji zaczął się na początku maja br. i potrwa kilka tygodni. Za stworzenie nowego logo i nowych etykiet odpowiada agencja Ostecx Créative z Poznania.

Na nowym logo browaru nie będzie już charakterystycznej kadzi i zaglądającego do niej piwowara. „Po 10 latach wszyscy wiedzą, że PINTA to PINTA” – mówi Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru PINTA. „Warzymy co roku wiele świetnych piw, udzielamy się na imprezach, wspieramy potrzebujących, eksplorujemy świat. Można nie zapamiętać szczegółów każdej z naszych aktywności, ale PINTA je łączy i gwarantuje jakość” – dodaje Fałat.

Nowe logo będzie sukcesywnie wprowadzane na wszystkie opakowania i materiały marketingowe browaru. Zmiana najszybciej obejmie, m.in. firmowe kapsle i kartony. Stopniowo będą wymieniane etykiety wszystkich podstawowych piw PINTY. Głównym elementem wizualnym na etykietach będą: marka „PINTA”, marka piwa i nazwa stylu. Nowa etykieta Ataku Chmielu nadal będzie zielona i ozdobiona symboliczną szyszką chmielową.

Rebranding PINTY zainicjuje wysłanie do sklepów detalicznych 30 tys. butelek Ataku Chmielu ze specjalną, podwójną etykietą – starą naklejoną na nową. Kampania informacyjna obejmie działania na Facebooku, Instagramie, relacje z mediami tradycyjnymi, influencerami i blogerami oraz mailing do kontrahentów: hurtowni, pubów, sklepów i sieci handlowych.
Jeszcze w maju zostanie też uruchomiona nowa strona internetowa browaru. W dalszej kolejności będą aktualizowane etykiety na piwa sezonowe, lokalne piwa z serii Beskidy oraz branding pubów PINTA.

Prace nad nową identyfikacją wizualną trwały od niemal roku. Były w nie zaangażowane dwie lokalne agencje wyspecjalizowane w brand designie i projektowaniu opakowań. „Testowo wypuszczaliśmy na rynek piwa z etykietami dalece odbiegającymi od estetyki Ataku Chmielu” – wyjawia Ziemowit Fałat. Chodzi m.in. o serie piw: PINTA Hoppy Crew, PINTA Collab PL i PINTA Deli Store. Ich opakowania zaprojektowała agencja Ostecx Créative z Poznania i to ona ostatecznie zdobyła zlecenie na zaprojektowanie nowego logo i nowych etykiet na piwa PINTY.

Komentarze

Powiązane

22.09.23, 13:58
| reklama & PR » informacje
Loteria „Królewski LUZ BLUZ” od firmy Wawel
18 września br. wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki Wawel, pod hasłem „Królewski LUZ BLUZ”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić minimum 200 g dowolnych słodkości z Wawelu na wagę. Co godzinę do wygrania designerska bluza, a raz w tygodniu zestaw słodyczy. Loteria potrwa do 29 października br.
22.09.23, 12:31
| reklama & PR » informacje
Internetowe nie wystarczy. Orange dla Firm promuje swoja ofertę
Wystartowała kampania „Internetowe nie wystarczy” przygotowana przez agencję Havas Warsaw, która ma promować nową ofertę dla firm.
22.09.23, 11:31
| reklama & PR » informacje
Nie przeocz krótkowzroczności. Lens Poland rusza z nową edycją akcją edukacyjnej
Działania prowadzone są w tym roku pod hasłem „Nie przeocz krótkowzroczności” i skupiają się na uświadomieniu zagrożeń związanych z postępującą i niekorygowaną krótkowzrocznością u dzieci oraz potrzebie regularnych badań wzroku. Potrwają do grudnia br.
22.09.23, 10:13
| reklama & PR » informacje
ORLEN zakończył rebranding na słowackim rynku
W tym roku ORLEN prawie dwukrotnie powiększył sieć swoich stacji na Słowacji. Wszystkie 90 stacji działa już pod marką ORLEN. Po zakończeniu rebrandingu, ORLEN koncentruje się m.in. na poszerzeniu oferty pozapaliwowej. 
22.09.23, 08:58
| reklama & PR » informacje
Wolę Wolt. Wolt proponuje rozwiązania na codzienne dylematy
Wolt, platforma specjalizująca się w usługach food-delivery i quick-commerce, rusza ze swoją pierwszą kampanią 360 pod tytułem „Wolę Wolt”. Działania prowadzone w kanałach offline i online mają pokazywać, że sposób na radzenie sobie z codziennymi dylematami jest prosty i wygodny, właśnie dzięki aplikacji Wolt.
22.09.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Value Media po raz ósmy z kampanią promującą Wielką Loterię Almette
Z początkiem września br. wystartowała Wielka Loteria Almette “ekoDom Almette”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media, a w obszarze programmatic, Paid Social oraz SEM działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).
21.09.23, 19:49
| reklama & PR » informacje
Oreo partnerem podcastu Co powie tata?
Stereotypy dotyczące ojcostwa mogą być bardzo ograniczające i nie oddawać różnorodnych, ewoluujących ról, jakie ojcowie odgrywają w życiu swoich dzieci. Dzięki Oreo to przekonanie ma odejść w zapomnienie. Marka od lat prowadzi szereg aktywacji z okazji Dnia Ojca, a w tym roku została partnerem zainicjowanego przez Onet cyklu podcastów „Co powie Tata?”.
21.09.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
We Celebrate You. Jubileuszowa kampania Early Stage
We wrześniu br. wystartowała kampania „We Celebrate You” z okazji jubileuszu 30-lecia szkoły języka angielskiego Early Stage.
21.09.23, 10:45
| reklama & PR » informacje
Avon sponsorem tytularnym koncertów sanah Uczta nad Ucztami
Artystka młodego pokolenia i marka beauty ruszyły wspólnie w stadionową trasę koncertową, celebrując Ucztę nad Ucztami powered by Avon. Występom sanah towarzyszą atrakcje dostarczone przez Avon w dedykowanych strefach POP−UP i Chill Out.
21.09.23, 09:44
| reklama & PR » ludzie
Milena Wieleńska w zespole Veovee
Zespół agencji Veovee zasiliła Milena Wieleńska, która objęła stanowisko Account Managera.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.