06.05.21, 12:10

Dbamy o wszystkie dzieci. Tefal rusza z nową aktywacją

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Marka Tefal kontynuuje kampanię prowadzoną pod hasłem „Dbanie mamy najlepsze”, która wystartowała w 2020 r. i jest skierowana do rodziców noworodków oraz małych dzieci. Równolegle rozpoczyna akcję CSR „Dbamy o wszystkie dzieci”. Działania prowadzone są we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Obie kampanie całościowo realizuje dla klienta Cape Morris.

Po raz drugi, w ramach promocji „Dbanie mamy najlepsze” po zakupie generatora pary marki Tefal, objętego promocją, konsumenci mogą otrzymać prezent. Aby wziąć udział w akcji należy zachować paragon, zarejestrować go na stronie promocji i czekać na kuriera. Odbierze on nieużywane już ubranka dziecka, z których zostanie uszyty patchworkowy kocyk. Pamiątka ma przypominać o pięknych chwilach i radościach pierwszych dni, miesięcy oraz lat życia dziecka. Akcja przebiega w duchu zero waste – z troską o niewyrzucanie niepotrzebnych ubranek, a tworzenie z nich pamiątki na lata. Działania potrwają do końca sierpnia br.

Jednocześnie ruszyła aktywacja „Dbamy o wszystkie dzieci”, organizowana przez markę Tefal i odbywająca się równolegle do akcji „Dbanie mamy najlepsze”. Celem tych działań jest zebranie od rodziców zdjęć przedstawiających wydarzenia, które wywołują uśmiech na twarzy i najpiękniejsze wspomnienia.

Zebranie zdjęć pozwoli na stworzenie na stronie internetowej patchworkowego, wirtualnego kocyka przedstawiającego najpiękniejsze wspomnienia rodziców i dzieci. Każde zgłoszenie będzie dodatkową cegiełką dołożoną przez uczestnika, a dzięki zebranym zgłoszeniom, marka Tefal ufunduje dla Instytutu Matki i Dziecka specjalne fotele do tzw. kangurowania, czyli służące do wczesnej opieki nad noworodkiem, w bezpośrednim kontakcie ciała noworodka z ciałem matki.

Kampania zakończy się 1 czerwca – w Dzień Dziecka. Promocje działań wspiera 19 mikroinfluencerek parentingowych oraz tancerka i aktorka, Agnieszka Kaczorowska-Pela. Twórczynie promują obie aktywacje poprzez publikację postów
i Instastories na swoich kanałach na Instagramie. W komunikacji maja zwracać uwagę na to, czego im brakowało tuż po porodzie oraz zachęcać do udziału w aktywacji charytatywnej i zakupu generatora pary. Promocję wspierają artykuły sponsorowane na portalu edziecko.pl. Komunikacja jest też prowadzona przez podmioty zaangażowane w akcję. Instytut Matki i Dziecka oraz Groupe SEB (właściciel marki Tefal) publikują na swoich kanałach Facebook i Instagram posty dotyczące szczegółów aktywacji i promocji.

Obie kampanie kierowane są do rodziców noworodków i małych dzieci. Za pomysł, przebieg i realizację akcji odpowiada agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris.

Komentarze

Powiązane

23.06.24, 20:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
CANAL+ promuje serial Prosta sprawa
Rozpoczęły się działania promujące nowy serial oryginalny Canal+, bazujący na bestsellerowej powieści Wojciecha Chmielarza „Prosta Sprawa”. Za kampanię odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).
23.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jasne, że na bp! Nowa platforma komunikacyjna bp
Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media.
23.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Chromatique wygrał przetargi trzech marek należących do firmy Henkel
W maju br. agencja Chromatique wygrała przetargi firmy Henkel na współpracę projektową dla marek Somat i Perwoll, oraz realizację projektu dla marki E.
23.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Załatw to w Żabce. Sieć reklamuje swoje usługi
5 czerwca br. Żabka rozpoczęła kampanię pod hasłem: „Załatw to w Żabce”. Celem akcji jest przybliżenie klientom dostępnych usług, jakie oferuje sieć sklepów Żabka. Kampania będzie prowadzona, m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
22.06.24, 22:00
| reklama & PR » informacje
Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski
Producent napojów izotonicznych 4MOVE został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Marka zadba o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024.
22.06.24, 14:38
| reklama & PR » informacje
Komfort wybiera Labcon do działań advocacy
Sieć sklepów Komfort rozpoczęło współpracę z agencją relevant stories Labcon, należącą do grupy marketingowo-technologicznej Group One. 
22.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Garnier promuje saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch.
21.06.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Szymon Marciniak ambasadorem marki Aluprof
Szymon Marciniak, międzynarodowy sędzia piłkarski, został ambasadorem marki Aluprof – dostawcy innowacyjnych systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. 
21.06.24, 18:15
| reklama & PR » ludzie
Kuba Piotrkowicz nowym prezesem Going
Od czerwca 2024 r. spółka Going. ma nowego prezesa. Kuba Piotrkowicz w nowej roli będzie odpowiadał za strategię rozwoju platformy biletowej, jak i poszerzenie działalności o nowe segmenty i usługi.
21.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Good One PR członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Good One PR. To kolejna firma, która będzie współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 24.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.