12.05.21, 08:00
Krystaliczne źródło nawodnienia. Żywiec Zdrój podkreśla znaczenie odpowiedniego nawodnienia
W maju br. ruszyła kampania Żywiec Zdrój, która ma podkreślać znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia i dobrego samopoczucia.
Marka w tegorocznych spotach reklamowych chce przypominać o tym, że woda stanowi kluczowy składnik organizmu człowieka, dlatego tak ważne jest, by sięgać po tę, która najlepiej będzie odpowiadała na indywidualne potrzeby. Działania komunikacyjne prowadzone są pod hasłem „Krystaliczne źródło nawodnienia” i potrwają do września br.
Działania komunikacyjne wystartowały w maju i będą prowadzone w telewizji, Internecie oraz punktach sprzedaży. Kampania zostanie również wsparta działaniami z zakresu PR i Influencer marketingu. Za ideę kreatywną kampanii oraz kreacje reklamowe odpowiada agencja VMLY&R, zakup mediów koordynuje Mediacom, natomiast działania PR oraz współprace z influencerami prowadzone są przez Tailor Made PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze