17.05.21, 17:00
Samo się robi. Nowa kampania Porowneo.pl w ramach platformy Porównywarka i agent w jednym
17 maja br. właściciel marki Porowneo.pl rusza z kampanią „Samo się robi” w ramach platformy komunikacyjnej „Porównywarka i agent w jednym”. Pomysły zostały przygotowane przez duet: Maciej Łapiński (strategia, obsługa) i Zuzanna Wrońska (kreacja).
W nowych spotach TV Porowneo.pl chce podkreślać swoją kolejną usługę polegającą na wypełnianiu formularza ubezpieczeniowego przez agenta, a wszystko to w czasie rzeczywistym, online i z możliwością video konferencji.
Platforma Porwoneo.pl podkreśla, że platforma komunikacyjna „Porównywarka i Agent w jednym” to nie jest tylko hasło reklamowe, ale cała filozofia myślenia, która pokazuje, że marka - oferuje wszystkie korzyści porównywarki ubezpieczeniowej i te od agenta stacjonarnego.
30 i 15 sekundowe spoty będą emitowane przez pół roku w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Wyreżyserował je Piotr Kumik, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film Reaktor.
Komentarze