18.05.21, 08:00
Obiecaj. FINISH i BOSCH zachęcają do zmiany nawyków zmywania naczyń
17 maja br. ruszyła kampania „Obiecaj” marki FINISH, realizowana wspólnie z marką BOSCH. Partnerem merytorycznym kampanii jest Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy. Kampania obejmie TV, POS i INTERNET. Za kreację odpowiada agencja Havas Warsaw, a za działania public relations agencja Havas PR Warsaw.
Polska od lat zmaga się z suszą hydrologiczną. Eksperci alarmują, że jeśli nie zaczniemy oszczędzać wody, to już za 10 lat będziemy jej mieli o 40 proc. mniej, niż będziemy potrzebować. FINISH razem z marką BOSCH rozpoczynają kampanię „Obiecajmy” zachęcającą do zmiany nawyków zmywania naczyń.
Celem kampanii „Obiecaj” jest zachęcenie jej odbiorców do niemarnowania wody, zachęcenie do zakupu zmywarki i niezmywania ręcznie. Kampania ma też zachęcić posiadaczy zmywarek, aby nie opłukiwali naczyń, czy wręcz by ich nie przemywali przez wstawieniem do zmywarki.
Grupę docelową kampanii stanowią kobiety w wieku 25-50 lat, które mają rodzinę i posiadają samodzielne gospodarstwo domowe. Reklama ma na celu uświadomienie problemu niedoboru wody w najbliższym czasie, i zwrócenie uwagi na fakt, jak wiele wody marnuje się podczas ręcznego zmywania. Działania reklamowe objęły swoim zasięgiem telewizję, Internet i punkty sprzedaży.
Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw, za działania w zakresie PR odpowiada Havas PR Warsaw. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD. Partnerem merytorycznym kampanii jest Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowy Instytut Badawczy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze