21.05.21, 15:00
…i ogarniam. Nowa kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO
Pod hasłem „Mam konto, apkę, kartę i… ogarniam” rozpoczęła się kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO, której adresatami są młodzi.
Kampania obejmuje sześć, krótkich, dziesięciosekundowych filmów promujących produkty dla młodych: płatność telefonem, rozliczanie się na numer telefonu, cel oszczędnościowy, szybkie płatności online BLIKiem, czy eWirtualną kartą oraz kartę płatniczą z własnym wzorem.
Kampania jest już emitowana na YouTube, Facebooku, Instagramie, Tik Toku, Snapczacie, także w formie kreacji statycznych. W filmach zostały zastosowane ujęcia kamery subiektywnej (point-of-view shot PoV), która filmowała dokładnie to, na co patrzą oczy bohatera stąd tak szybka, dynamiczna i zarazem atrakcyjna forma przekazu.
Projekt wspierał zespół mBanku w składzie: Rafał Borkowski, Małgorzata Małek, Krystian Piotrowski., Po stronie BBDO w projekt zaangażowani byli: Michał Sławiński, Michał Włodarczyk, Paweł Cholewa, Joanna Cichalewska, Anna Myślińska. Filmy oraz sesję zdjęciową zrealizowała Flota Filmowa, media zaplanował Mindshare.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze