20.05.21, 11:06
Lech sponsorem Lech Polish Hip-Hop Music Awards
Lech Polish Hip-Hop Music Awards to nowy projekt skierowany w stronę polskiego hip-hopu. Gatunek doczeka się nagród z prawdziwego zdarzenia. Sponsorem wydarzenia będzie marka Lech.
I edycja Lech Polish Hip-Hop Music Awards odbędzie się 19 sierpnia br. we wrocławskiej Hali Stulecia. Pomysłodawcą gali są twórcy Polish Hip-Hop Festival, czyli największego festiwalu muzyki hip-hopowej w tej części Europy. Głównym celem nowego, muzycznego projektu jest docenienie polskich twórców hip-hopu i pokazanie, że kultura miejska w kraju nad Wisłą jest na światowym poziomie. Gala będzie ogromnym przedsięwzięciem muzycznym o zasięgu ogólnopolskim.
Podczas wydarzenia zostaną przyznane statuetki w 18 kategoriach. Nominowanych wybierze Gremium pod przewodnictwem Marcina Flinta i Dawida Bartkowskiego. W jego skład wchodzą osoby związane z dziennikarstwem muzycznym, znawcy hip-hopu, m.in. przedstawiciele ogólnopolskiej prasy papierowej i rozgłośni radiowych. Poza wręczeniem nagród w Hali Stulecia odbędzie się koncert, na którym wystąpią topowe raperki i raperzy.
Nagrody oraz koncerty to jedynie część przedsięwzięcia jakim jest Lech Polish Hip-Hop Music Awards. 19 maja, w ramach szeroko zakrojonej kampanii marketingowej, pojawi łsię w sieci pierwszy z trzech odcinków serialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały”. W głównych rolach można zobaczyć Artura Barcisia wcielającego się w postać „Cichego” oraz znanego w środowisku rapowym Winiego, któremu przypadła rola „Małego”. W tym samym odcinku można zobaczyć również Te-Trisa – rapera, producenta i legendę polskiego freestyle'u. Serial będzie dostępny na oficjalnym kanale Lech Polish Hip-Hop Music Awards na platformie YouTube.
Lech Polish Hip-Hop Music Awards zostanie wsparty zasięgową kampanią outdoorową, radiową oraz promocją w digitalu, display mobile i VOD. Informacje na temat wydarzenia znajdą się również na 18 mln dedykowanych puszek Lech.
Pomysłodawcą wydarzenia jest Polish Hip-Hop Festival, natomiast sponsorem tytularnym gali marka Lech należąca do Kompanii Piwowarskiej. Za produkcję materiałów video do serialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały” odpowiada dom produkcyjny OTO Film. W skład grupy projektowej wchodzą: Cut The Mustard - digital, Tailor Made PR – influencer marketing, Zenith – media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze