27.05.21, 12:00

Bezpieczny powrót do Multikina. Kampania edukacja z udziałem lek. Łukasza Durajskiego

Kampania edukacyjna Multikina
Fot.: materiały prasowe

28 maja br. w kinach sieci Multikino odbędą się pierwsze seanse filmowe. Wraz z projekcjami rozpocznie się kampania edukacyjna dotycząca „Bezpiecznego powrotu do Multikina”, w którą zaangażował się lek. Łukasz Durajski.

28 maja br. ponownie zostaną otwarte wszystkie kina sieci Multikino. „Wznawiamy działalność po dłuższej przerwie i realizując na otwarcie kin kampanię edukacyjnej chcemy w oparciu o analizy i badania prowadzone na całym świecie pokazać, że kino jest miejscem bezpieczniejszym niż inne zamknięte obiekty, w których spędzamy wolny czas. Przy czym wskazywane są trzy kluczowe czynniki przemawiające za bezpieczeństwem kin – bardzo dobra wentylacja, brak rozmów i maseczki” – mówi Sebastian Wojna, Kierownik Działu Marketingu Multikino S.A.

Ekspertem kampanii „Bezpieczny powrót do Multikina” został lek. Łukasz Durajski - członek American Academy of Pediatrics oraz Krajowego Komitetu Weryfikacyjnego ds. Eliminacji Odry i Różyczki. W latach 2018-2020 pełnił funkcję Przewodniczącego Zespołu ds. szczepień Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie. Ponadto lek. Durajski jest autorem książki „Co na to lekarz? Mity przenoszone drogą szeptaną”, prowadzi blog doktorekradzi.pl oraz kanał na YouTube o tej samej nazwie. Na co dzień udziela się w mediach społecznościowych i edukuje swoich followersów. W ostatnich miesiącach angażuje się w tłumaczenie zagadnień dotyczących COVID-19.

Na filmie Multikina widać, jak lek. Łukasz Durajski przeprowadza widzów przez całą wizytę w kinie – od wejścia, przez zakup biletów po zajęcie miejsca na sali kinowej. Przypomina o obowiązku zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk, a także rekomenduje płatność zbliżeniową przy zakupie biletów lub nabycie ich przez mobilną aplikację. Spot pokazuje również, że we foyer kin sieci Multikino widzowie znajdą stacje do dezynfekcji rąk, a obsługa multipleksów jest wyposażona w maseczki. Ponadto Multikino posiada specjalne oznakowania graficzne ułatwiające zachowanie dystansu między klientami w kolejkach do kas oraz materiały informacyjne przypominające o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa i higieny.

Film edukacyjny Multikina będzie dystrybuowany we wszystkich kinach sieci, na stronie internetowej kina oraz w mediach społecznych i wesprze go kampania na YouTube. Ponadto kampania edukacyjna będzie obejmowała kontynuację współpracy z ekspertem oraz działania z zakresu Public Relations.

Komentarze

Powiązane

30.05.23, 12:05
| reklama & PR » informacje
Agencja GlobalSM przygotowała identyfikację wizualną Liva Park
GlobalSM, agencja marketingu zintegrowanego, odpowiedzialna jest za szeroko pojęty branding nowego glampingu Liva Park. W zakresie już wykonanych prac powstała kompleksowa identyfikacja wizualna marki, jej nazwa oraz pełna kreacja strony internetowej.
30.05.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative wygrywa przetarg marki Škoda
Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku.
29.05.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Vegeta z akcją promocyjną cashback
Marka Vegeta, należąca do firmy Podravka – producenta przypraw i produktów spożywczych, wystartowała z kampanią promocyjną „Gotuj się na oszczędzanie”. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe). 
29.05.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Zdrowy Rozwój Zawodowy. IX edycja programu Recepta na Sukces firmy Gedeon Richter Polska
LoveBrands Medical (LoveBrands Group) kolejny raz realizuje program Recepta na Sukces. To IX edycja przedsięwzięcia Gedeon Richter Polska i czwarta z rzędu, której realizacją zajmuje się agencja. Program poświęcony jest wsparciu rozwoju zawodowego przyszłych farmaceutów i realizowany jest pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”.
29.05.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Hand Made pracuje na rzecz Krakowskiego Festiwalu Filmowego
Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego.
29.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates
Linie Emirates ujawniają, że w nadchodzącej kampanii reklamowej i współpracy z marką w połowie lata 2023 roku pojawi się Penelope Cruz.
28.05.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Osiecki został dyrektorem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop
Mateusz Osiecki objął stanowisko dyrektora regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop. Do jego zadań będzie należało rozwijanie biznesu platformy e-commerce na rynkach lokalnych, w tym w Polsce i nowo otwartej Rumunii.
27.05.23, 22:00
| reklama & PR » informacje
Kampania #EUChooseSafeFood startuje ponownie z większą liczbą krajów na pokładzie
Sukces kampanii #EUChooseSafeFood w ostatnich dwóch latach sprawił, że Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) i jego partnerzy w poszczególnych państwach członkowskich UE postanowili podjąć decyzję o rozpoczęciu trzeciej edycji kampanii. 
27.05.23, 09:47
| reklama & PR » informacje
Arkadiusz Milk twarzą okularów Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W efekcie powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania, prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
26.05.23, 19:43
| reklama & PR » informacje
I wracasz do pionu. Kampania 360° nowego produktu Żywiec Zdrój Minerals+
Pod hasłem "I wracasz do pionu" ruszyła kampania promująca Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowości na polskim rynku - połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.