27.05.21, 16:00
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska 2021 rozstrzygnięty
Do IV edycji Konkursu Design by Śliwka Nałęczowska zgłoszono ponad 2300 prac. Jury wyłoniło 12 najlepszych prac inspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”.
Rozstrzygnięto IV odsłonę konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Uczestnicy konkursu przygotowywali nadruki na T-shirty, inspirowane hasłem „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Spośród 2315 prac, spełniających regulaminowe wymagania, wyłoniono 12 laureatów. Wyboru dokonało jury złożone ze specjalistów grafiki i designu, w tym m.in. Mateusz Suda, ilustrator mody i projektant graficzny, prof. Ksawery Piwocki, były rektor warszawskiej ASP oraz eksperci projektowania i designu z ramienia partnerów i patronów akcji.
Design by Śliwka Nałęczowska 2021 wygrała Anita Tomala-Cygan, która otrzymała 10 tys. zł i zapas Śliwki Nałęczowskiej. Dla kolejnych laureatów przewidziano nagrody finansowe i produktowe: (odpowiednio 7 tys., 5 tys. i 5 x 500 zł i zestawy pralin, a dla dalszych miejsc – zestawy Śliwki Nałęczowskiej). Wybrane projekty stworzą limitowaną kolekcję T-shirtów, która będzie dostępna w salonach sieci Medicine.
IV edycja Design by Śliwka Nałęczowska została zrealizowana we współpracy z partnerami: marką odzieżową Medicine, Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie i Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej. Patronami medialnymi konkursem zostali: NOIZZ, Grafmag i K MAG.
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska otrzymał szerokie wsparcie medialne i PR. Zrealizowano zasięgową kampanię internetową, w tym w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja Expansja Advertising, Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze