31.05.21, 19:16

16. edycja akcji charytatywna Gazety Wyborczej i Toyota Motor Poland z okazji Dnia Dziecka

Zapowiedź akcji
Fot.: materiały prasowe

Po raz 16. „Gazeta Wyborcza” wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaząc środki na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom. 1 czerwca br. – we wtorkowym wydaniu dziennika ukaże się specjalna reklama Toyoty, z której dochód trafi do podopiecznych Fundacji Gajusz. W ramach inicjatywy w najbliższych dniach w serwisach Wyborcza.pl. ukażą się również publikacje poświęcone, m.in. opiece perinatalnej.

„Gazeta Wyborcza" i Toyota Motor Poland od lat wspólnie pomagają potrzebującym dzieciom. W ramach akcji na Dzień Dziecka po raz 16. na łamach dziennika pojawi się specjalna reklama Toyoty. Cały dochód z jej emisji przeznaczony zostanie na potrzeby organizacji pomagającej najmłodszym – w tym roku jest to łódzka Fundacja Gajusz. W ramach swojej działalności prowadzi ona hospicja dla nieuleczalnie chorych dzieci, w tym jedno z pierwszych w Polsce hospicjów perinatalnych, Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny „Tuli Luli” dla porzuconych niemowląt oraz Centrum Terapii Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie „Cukinia". Oprócz tego wolontariusze fundacji zajmują się także dziećmi przebywającymi na oddziałach onkologicznych w Łodzi.

Dodatkowo, w ramach tegorocznej edycji akcji, w serwisach Wyborcza.pl czytelnicy znajdą również artykuły przybliżające, m.in. działalność Fundacji Gajusz.

W ubiegłych latach środki zebrane w ramach akcji „Gazety Wyborczej” i Toyota Motor Poland pomogły dzieciom, którymi opiekują się m.in.: Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą, Stowarzyszenie „Łódzkie hospicjum dla dzieci – Łupkowa”, Fundacja „Pomóż Im” na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci z Białegostoku, Stowarzyszenie Chorych na Mukopolisacharydozę i Choroby Rzadkie z Głoskowa, Bieszczadzkie Stowarzyszenie na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Promyk Nadziei”, Fundacja „Niesiemy Nadzieję” z Poznania oraz Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej w Lublinie.

Komentarze

Powiązane

03.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
02.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
01.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 1 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 1 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
31.01.25, 11:19
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Szymon Bujalski, Katarzyna Kojzar i Magda Łucyan nominowani do Nagrody Woyciechowskiego 2024 – Dziennikarz dla planety
Kapituła Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024 w kategorii „Dziennikarz dla planety” przyznała nominacje.
31.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
30.01.25, 14:30
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Szymon Bujalski, Katarzyna Kojzar i Magda Łucyan nominowani do Nagrody Woyciechowskiego 2024 – Dziennikarz dla planety
Kapituła Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024 w kategorii „Dziennikarz dla planety” przyznała nominacje.
30.01.25, 11:55
| prasa » informacje
Bauer poprawia warunki pracy
Zarządy Wydawnictwa Bauer i AKPA Press Polska ogłosiły zmiany poprawiające warunki pracy.
30.01.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 stycznia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 stycznia? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
29.01.25, 13:55
| prasa » ludzie
Newsweek: Emilia Stawikowska zastępczynią redaktora naczelnego, Mateusz Wojtalik szefem wydawców
Emilia Stawikowska, dotychczasowa szefowa wydawców, 1 lutego br. obejmie stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego „Newsweeka”. Mateusz Wojtalik, łączący do tej pory funkcje wydawcy i redaktora, od lutego będzie szefem wydawców „Newsweeka”.
29.01.25, 10:00
| prasa » ludzie | reklama & PR » ludzie
Witold Trzciński zostanie dyrektorem Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy
1 marca br. Witold Trzciński obejmie stanowisko dyrektora Centralnego Biura Reklamy Polska Press Grupy, zastępując na tym stanowisku Pawła Kosska. Piotr Kowalczyk zostanie dyrektorem Działu Rozwoju Produktu Online, który zostanie wydzielony z CBR w ramach nowej strategii rozwoju Spółki.