10.06.21, 11:03
Green Deal, not a Grim Deal - Zielony Ład, a nie dzika transformacja. Druga odsłona kampanii PGE
8 czerwca br. w Brukseli rozpoczęła się druga część międzynarodowej kampanii informacyjnej „Green Deal, not a Grim Deal - Zielony Ład, a nie dzika transformacja”. Kampania jest elementem komunikacji o społecznych, gospodarczych i środowiskowych skutkach zamknięcia kopalni Turów w wyniku nieplanowanych i nieskoordynowanych działań.
PGE rozpoczęła drugą odsłonę kampanii informacyjnej „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony Ład, a nie dzika transformacja”, która ma zwrócić uwagę unijnych decydentów i międzynarodowej opinii publicznej na problematykę i konsekwencje – zdaniem firmy - nagłej i niesprawiedliwej transformacji oraz losu lokalnej społeczności w regionie turoszowskim. Kampania promuje także stronę Turów2044, na której można znaleźć informacje dotyczące sprawy Turowa, dostępne w pięciu językach.
Pierwsza odsłona kampanii „Green Deal, not a Grim Deal – Zielony Ład, a nie dzika transformacja była prowadzona od 27 kwietnia do 24 maja. W ramach podjętych działań, mieszkańcy regionu turoszowskiego podpisali 10 tys. kartek z wizualizacją kampanii, w których proszą o obronę kopalni Turów i sprawiedliwą, rozłożoną w czasie transformację regionu. Kartki te zostaną przekazane Przewodniczącej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen.
Kampania „Green Deal, not a Grim Deal - Zielony Ład, a nie dzika transformacja” została zaplanowana w Brukseli na kilkudziesięciu nośnikach zewnętrznych w terminie od 8 do 21 czerwca.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze