12.06.21, 09:00
Wejdź gładko w lato. Veet & School we wspólnej wakacyjnej kampanii
Ruszają wspólne działania marek Veet & School w nowej, wakacyjnej kampanii.
To pierwsza współpraca tych dwóch marek, zainspirowana kobiecymi potrzebami. Kampania pod hasłem "Wejdź gładko w lato" obejmuje promocję poszczególnych produktów w sieci drogerii Rossmann i składa się z czterech flightów trwających od 15 maja do 18 lipca br.
Działania instore wspiera ośmiotygodniowa kampania w mediach digitalowych, obejmująca social media, współpracę z influencerami (na platformach Youtube, Instagram i TikTok) oraz emisje assetów w modelu programatic.
Na potrzeby kampanii powstała dedykowana sesja zdjęciowa oraz seria filmów na potrzeby social mediów. Zwieńczeniem akcji jest aktywacja konsumencka, w której do wygrania są rowery miejskie oraz aparaty cyfrowe.
Kampanię przygotowała agencja Chromatique współpracująca z Reckitt przy markach takich jak: Lovela, Vanish, Finish, Calgon, Cilit Bang, Nurofen, Strepsils i Woolite.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze