15.06.21, 17:26
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię w Polsce, Rumunii i na Węgrzech
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Kampanie prowadzone będą pod hasłem „Podkręć radość w swoim stylu”. Potrwają do końca lipca. Prowadzone będą przede wszystkim w kanale digital (Social Media i display), oraz dodatkowo na rynku polskim wsparte w głównych sieciach drogeryjnych (POS).
Osią kampanii jest aktywacja konkursowa dla marki Bourjois. Jest ona związana z rynkowym debiutem nowych maskar Bourjois Volume Glamour. Głównym celem kampanii jest wsparcie launchu – budowanie świadomości i wizerunku produktu, jak również wsparcie sprzedaży całej kategorii produktowej maskar na wspomnianych rynkach.
Agencja Kamikaze jest odpowiedzialna za przygotowanie głównego pomysłu kreatywnego kampanii oraz spójnej z nim idei we wszystkich głównych touch-pointach dla marki Bourjois i całego projektu jak influencer marketing, kampania digital w social media oraz display, czy kluczowej aktywacji na dedykowanej stronie internetowej.
Osią kampanii jest aktywacja przygotowana również przez Kamikaze. By wziąć udział w konkursie należy dokonać zakupu dowolnej mascary Volume Glamour. Do współpracy na rynku polskim COTY Eastern Europe oraz Kamikaze zaprosiła markę biżuterii Minty Dot. W konkursie jest do wygrania 80 voucherów o wartości 200 zł Minty Dot oraz trzy vouchery Minty Dot o wartości 2 tys. zł każdy.
Kamikaze obsługuje markę Bourjois od lutego br. Agencja obsługuje także od kilku lat inne marki z portfolio Coty Eastern Europe: Sally Hansen, Max Factor i Miss Sporty.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze