23.06.21, 17:00

Maretti z kampanią influencer marketingową na polskim rynku

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Bułgarski producent FMCG, Ficosota Food rozpoczął realizację kampanii „Dwie strony smaku”, w ramach której nawiązano współpracę, m.in. grupą WAKSY, Dannym Ferreri i Nadią Długosz. Za realizację kampanii odpowiada agencja influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM).

Dedykowane treści zamieszczone będą u: grupy WAKSY, Grupy Filmowej Darwin, Beks, Dannego Ferreri oraz Nadii Długosz (która właśnie rozpoczęła swoją indywidualną przygodę na YouTubie). Nadia Długosz i Danny Ferreri zostali również głównymi bohaterami stworzonego w ramach kampanii spotu reklamowego. Celem kampanii jest budowanie świadomości produktu - zgodnie z hasłem marki „Bruschkette Maretti – dwie strony smaku” – obie tak samo dobre. Działania dedykowane promocji produktu Bruschette Maretti potrwają do końca lipca br., docierając łącznie do ponad 5 mln subskrybentów na YouTubie.

Zaangażowani w kampanię Ficosota Food i TalentMedia twórcy na swoich kanałach YouTube, Facebooku oraz Instagramie publikować będą materiały lokujące flagowy produkt marki, chlebowe przekąski – Bruchette Maretti. Znani z lifestyle’owych, fabularnych treści influencerzy stworzyli materiały, w których mają udowodnić, że Bruchette Maretti bread snacks daje wybór konsumentom między łagodną a intensywną stroną i dlatego jest to przekąska idealna na spokojny wieczór filmowy, jak i podczas zwariowanej imprezy z przyjaciółmi.

Agencja influencer marketingu TalentMedia (LTTM) odpowiedzialna była za przygotowanie i wdrożenie koncepcji strategiczno-kreatywnej w Polsce, wybór i koordynację twórców, kreację i dobór formatów reklamowych, zakup mediów, lift marki oraz produkcję spotu internetowego, którego publikacja nastąpi w czerwcu. 

Komentarze

Powiązane

23.06.24, 20:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
CANAL+ promuje serial Prosta sprawa
Rozpoczęły się działania promujące nowy serial oryginalny Canal+, bazujący na bestsellerowej powieści Wojciecha Chmielarza „Prosta Sprawa”. Za kampanię odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).
23.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jasne, że na bp! Nowa platforma komunikacyjna bp
Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media.
23.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Chromatique wygrał przetargi trzech marek należących do firmy Henkel
W maju br. agencja Chromatique wygrała przetargi firmy Henkel na współpracę projektową dla marek Somat i Perwoll, oraz realizację projektu dla marki E.
23.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Załatw to w Żabce. Sieć reklamuje swoje usługi
5 czerwca br. Żabka rozpoczęła kampanię pod hasłem: „Załatw to w Żabce”. Celem akcji jest przybliżenie klientom dostępnych usług, jakie oferuje sieć sklepów Żabka. Kampania będzie prowadzona, m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
22.06.24, 22:00
| reklama & PR » informacje
Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski
Producent napojów izotonicznych 4MOVE został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Marka zadba o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024.
22.06.24, 14:38
| reklama & PR » informacje
Komfort wybiera Labcon do działań advocacy
Sieć sklepów Komfort rozpoczęło współpracę z agencją relevant stories Labcon, należącą do grupy marketingowo-technologicznej Group One. 
22.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Garnier promuje saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch.
21.06.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Szymon Marciniak ambasadorem marki Aluprof
Szymon Marciniak, międzynarodowy sędzia piłkarski, został ambasadorem marki Aluprof – dostawcy innowacyjnych systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. 
21.06.24, 18:15
| reklama & PR » ludzie
Kuba Piotrkowicz nowym prezesem Going
Od czerwca 2024 r. spółka Going. ma nowego prezesa. Kuba Piotrkowicz w nowej roli będzie odpowiadał za strategię rozwoju platformy biletowej, jak i poszerzenie działalności o nowe segmenty i usługi.
21.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Good One PR członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Good One PR. To kolejna firma, która będzie współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 24.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.