21.06.21, 15:30
Nowy sezon serialu Święty jesienią w Czwórce
Powstanie IV seria serialu „Święty” z Mariuszem Węgłowskim i Michałem Milowiczem w rolach głównych, która na antenie Czwórki pojawi się jesienią.
Emitowany tej wiosny III sezon produkcji „Święty”, która wkrótce po debiucie stała się jednym z hitów wieczornego pasma Czwórki, gromadził średnio ponad milion widzów. Przełożyło się to na udziały w rynku przekraczające 7 proc. (SHR All 4+), a w grupie komercyjnej sięgające blisko 5 proc.
Niezmiennie najlepszymi udziałami serial może się pochwalić wśród młodej widowni: w grupie 16-29 wyniosły one 8,2 proc., a w rekordowym dla tej grupy odcinku tego sezonu - aż 14,5 proc. Najlepsze wyniki – 1,24 mln widzów i udziały w rynku na poziomie 10 proc. (SHR All 4+) – odnotował odcinek wyemitowany 27 maja, z kolei najwyższe udziały w grupie komercyjnej – 7,3 proc. uzyskał odcinek z 30 marca.
W paśmie emisji „Świętego” – od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 - Czwórka zajmowała czwarte miejsce na rynku w grupie 4. W tym targecie liderem była Jedynka (11,19 proc. udziału, dane: NAM), a potem kolejno: TVN (10,67 proc.), TVP2 (10,64 proc.), TV4 (7,23 proc.). Za kanałem uplasował się Polsat (6,34 proc.) czy TVN7 (4,93 proc.). W grupie 16-49 liderem był kanał TVN (aż 13,02 proc.), a potem kolejno: TVP2 (9,51 proc.), TVN7 (8,01 proc.), Polsat (7,81 proc.), TVP1 (5,8 proc.) i właśnie TV4 (4,91 proc.). W grupie 16-29 liderem był kanał TVN7 (11,13 proc.), tuż za nim TVN (9,72 proc.), TVP2 (9,31 proc.) i tuż za podium TV4 (8,2 proc.). Za Czwórką uplasował się Polsat (6,73 proc.) i TV Puls (5,21 proc.).
Producentem serialu jest ATM Grupa S.A.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze