22.06.21, 17:00
Ambasadorzy Lecha Free aktywizowali warszawiaków do ruchu
Lech Free powraca z kolejną akcją, która ma inspirować do większej aktywności fizycznej w ciągu dnia. We współpracy z ambasadorami, marka zachęca mieszkańców stolicy do zmiany środka transportu z komunikacji miejskiej na rower lub hulajnogę.
Lech Free w swojej komunikacji realizuje niestandardowe działania. Po akcji treningowej na jednym z warszawskich osiedli, przyszedł czas na ulice kolejną akcję. Marka we współpracy ze swoimi ambasadorami, Damianem Janikowskim, Kubą Wesołowskim, Kasią Szklarczyk i Natalią Tober namawia do poruszania się po mieście w sposób aktywny. Celem akcji jest zmotywowanie Polaków do zwiększonej aktywności fizycznej.
Ambasadorzy wyposażeni w pick-upa z bagażnikiem pełnym rowerów i hulajnóg wyruszyli ulicami Warszawy, szukając chętnych do wspólnej przejażdżki. Zatrzymywane na przystankach autobusowych osoby były zachęcane do zmiany środka transportu z autobusu na rower lub hulajnogę. Wszystkie osoby, które uczestniczyły w wydarzeniu otrzymały piwo Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej.
W jedno popołudnie do zabawy dołączyło blisko 30 osób. Za realizację pomysłu w oparciu o claim marki „Lechendy mogą wszystko” odpowiada agencja Tailor Made PR, a reakcje mieszkańców stolicy uchwyciła ekipa Szaban Produkcja.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze