29.06.21, 14:15

Wyniki Polish Graphic Design Awards 2020/21

Nagroda PGDA, fot.: Krzysztof Pacholak

26 czerwca br. w Komunie Warszawa w Warszawie odbyło się ogłoszenie wyników i wręczenie nagród organizowanego po raz czwarty konkursu Polish Graphic Design Awards. W ramach konkursu 14 zespołów jurorskich przyznało ponad 200 nominacji, 65 wyróżnień i 45 nagród głównych dla najlepszych projektów graficznych 2020 r.

Nagrody główne w poszczególnych kategoriach otrzymali następujacy projektanci, projektantki i zespoły: 247 studio, Aneta Lewandowska, Antoni Kwiatkowski, balsamstudio, Bartosz Kosowski, Beata Śliwińska "Barrakuz", studio Bękarty, Damian Nowak, Parastudio, Dawid Fik, Gabriela Baka, Igor Kubik, Jakub Jezierski, Kasia Augustyniak, Katarzyna Bojanowska, Konrad Rószkowski, Krzysztof Bielecki, Maciej Połczyński, Laïc: Type Foundry, Marta Lissowska, Mateusz Machalski, Borys Kosmynka, Anna Wieluńska, MELT, Nina Gregier, Ola Niepsuj, Ola Płocińska, Oliwia Michniewska, Paulina Szuścik, Ovid Works, grupa panGenerator, Patryk Hardziej, Ada Zielińska, Paweł Jońca, Pilar Rojo, Marek Knap, Natalia Cyrankiewicz, Renata Motyka, Ryszard Bienert, studio Super Super, Syfon Studio, studio to/studio, TOFU Studio, UVMW studio i Wunderfabrik.

Przyznane zostały także nagrody specjalne: najlepszą projektantką 2020 roku została Beata Śliwińska „Barrakuz", najlepszym zespołem projektowym 2020 roku – studio Bękarty, projekt 2020 roku to „Archiwum Protestów Publicznych” autorstwa Syfon Studio, a specjalną nagrodę Arctic Paper 2020 za najlepszą publikację otrzymała to/studio za seria „Mini” wydawnictwa „Tajfuny”.

Wybranym laureatom i laureatką zostały także przyznane nagrody specjalne, ufundowane przez Arctic Paper, Depositphoto, Karakter i Threedotstype.

Pełna lista wyróżnień, nagród głównych i specjalnych w konkursie Polish Graphic Design Awards 2020 znajduję się na stronie konkursu: https://www.polishgraphicdesign.com/awards/wyniki-2020.

PARTNERZY
Partnerzy główni: Arctic Paper, Depositphoto, Karakter, Threedotstype, Komuna Warszawa
Patroni branżowi: Fundacja Bęc Zmiana, Polish Designers, Polska Izba Opakowań, Urząd Patentowy Rzeczypospolitej
Polskiej, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
Patroni medialni: portalmedialny.pl, Design Alley, Dailyweb, GrafMag, Formy, Nowy Marketing, Notes na 6 tygodni, Rynek Papierniczy.pl, Signs.pl, Świat Druku, The Brief - co znosi psychika grafika, Hiro.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.