05.07.21, 11:45
Dominik Wójcik zajął nowe stanowisko w GroupM
GroupM utworzyła stanowisko Head of AI & Machine Learning Solutions, które obejmie Dominik Wójcik. W nowej roli ma skupić się m.in. na rozwoju usługi Copilot, czyli systemu programatycznego zakupu mediów cyfrowych wykorzystującego sztuczną inteligencję.
Dominik Wójcik objął stanowisko Head of AI & Machine Learning Solutions w GroupM. Będzie koordynował prace nad usługami i narzędziami wykorzystującymi uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję, w tym m.in. Copilot, czyli system programatycznego zakupu mediów bazujący na AI. Zajmie się też budową algorytmów na potrzeby klientów. Dominik Wójcik ma popularyzować wiedzę nt. AI w agencjach grupy, będzie w tym zakresie współpracował m.in. z utworzonym niedawno działem Data & Tech pod kierunkiem Łukasza Pytlewskiego.
Wójcik do tej pory odpowiadał za dział realizacji kampanii w agencji Plista (sieć reklamy natywnej), a także za wdrożenia technologiczne i tworzenie nowych produktów w ramach tej marki. Kierował dwoma zespołami zajmującymi się obsługą agencji grupy. Dodatkowo zajmował się rozwojem innowacyjnych formatów reklamowych (gaming oraz formaty InImage) w ramach oferty mSpark, czyli współtworzonej przez GroupM platformy skupiającej start-upy z rynku mar-tech.
Dominik Wójcik będzie łączył dotychczasową rolę nowymi zadaniami.
Awansowany manager GroupM pracuje w branży reklamowej od ośmiu lat, zdobywał doświadczenie zawodowe, m.in. w Nielsenie, gdzie zajmował się badaniami marketingowymi. Od blisko siedmiu lat związany pracuje dla GroupM. Dominik Wójcik raportuje do Tomasza Piątkowskiego, czyli szefa obszaru digital i członka zarządu GroupM.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze