06.07.21, 07:00

Co słychać? Studio Brandingowe KARAT-e

Krzysztof Koczorowski
Fot.: materiały prasowe

W cyklu „Co u nas słychać?”, przedstawiciele najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy prezentują swoje agencje, przedstawiają najistotniejsze zmiany w firmie z ostatnich miesięcy, a także anonsują najbliższe plany. Studio Brandingowe KARAT-e prezentuje Krzysztof Koczorowski, właściciel i dyrektor kreatywny.

W ubiegłym roku obchodziliśmy dziesięciolecie istnienia naszej firmy. W ciągu dekady zmienił się nie tylko rynek, ale i zakres usług, które świadczymy. Kilka lat temu postawiliśmy na specjalizację - obecnie w naszej ofercie znaleźć można usługi, które oparte są na odpowiednim doborze i umiejętnym wykorzystaniu słów. W ciągu dekady zaprojektowaliśmy ponad 150 nazw firm, produktów oraz usług, które z powodzeniem funkcjonują na rynku. Prowadzimy działania Public Relations – zarówno dla stałych Klientów, jak i w ramach współpracy projektowej. Wspieramy przedsiębiorstwa oraz instytucje w tworzeniu wizerunku oraz komunikacji z otoczeniem poprzez media relations. Wśród naszych Klientów są zarówno firmy produkcyjne, usługowe, start-upy, jak i agencje reklamowe, dla których świadczymy usługi z zakresu copywritingu i wspomnianego już projektowania nazw.

Ostatnie półtora roku to wyjątkowy czas. Obawialiśmy się, że pandemia odciśnie piętno zarówno na kondycji całej branży, jak i naszej działalności. Na szczęście dotychczasowy Klienci zostali z nami i razem przeszliśmy przez ten niełatwy okres. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że współpracujemy ze świadomymi, odważnymi firmami, które zdają sobie sprawę, że działania komunikacyjne powinny być prowadzone również w sytuacjach kryzysowych.

W ostatnim czasie dołączyliśmy do Stowarzyszenia Agencji Public Relations oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, co otworzyło przed nami nowe możliwości w zakresie wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi specjalistami oraz podmiotami działającymi w branży PR. Z ciekawością patrzymy na zmieniający się rynek i na to, co przyniesie kolejnych dziesięć lat naszej działalności.

Krzysztof Koczorowski
Właściciel, dyrektor kreatywny Studia Brandingowego KARAT-e. Na swoim koncie ma ponad 150 nazw, które stworzył na potrzeby powstających firm, wprowadzanych na rynek produktów oraz usług. Opracował i wdrożył kilkadziesiąt strategii komunikacyjnych zarówno dla międzynarodowych korporacji, dużych i średnich przedsiębiorstw, jak i niewielkich firm rodzinnych. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i studiów podyplomowych: projektowanie usług w School of Form, innowacyjne zarządzanie marką w Wyższej Szkole Bankowej oraz psychologia w biznesie na Uniwersytecie SWPS.

Komentarze

Powiązane

24.04.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Tchibo Eduscho Family zmienia opakowanie
Marka kawowa Tchibo Family przechodzi zmianę, łącząc siły z rodziną Eduscho. Marka wprowadza nowe opakowanie i podwójny logotyp. Receptura pozostaje bez zmian.
24.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Finuu w przetargu wybiera agencję Dziadek do orzechów
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 r. marki Finuu z portfolio Bunge Polska.
24.04.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Adria Art klientem More Bananas
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art, Do zadań agencji należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
24.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Kozel promuje nowy wariant piwa Kozel Bílý Lehký
Debiut nowego wariantu piwa Kozel Bílý Lehký wspiera szeroko zakrojona kampania, której jednym z głównych elementów komunikacji jest spot telewizyjny, emitowany od 22 kwietnia br.
24.04.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Marka KELLYS klientem WowMedia&Metrics. Duża kampania słowackiej marki
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła słowacka marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
23.04.24, 20:11
| reklama & PR » informacje
Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa? Lavazza z kampanią z okazji Dnia Ziemi
Lavazza stara się odpowiedzieć na pytanie, co byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy. W kampanii wyprodukowanej we współpracy z Freeda Platform, marka przekonuje o potrzebie zrównoważonego rolnictwa.
23.04.24, 17:24
| reklama & PR » informacje
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard mają koncentrować się wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki.
23.04.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Jakub Józef Orliński twarzą kampanii marki PRM.com
Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię oraz koncept kreatywny nowej kampanii pod nazwą „PRIME CHOICE” dla marki PRM.com. Jej twarzą został kontratenor i b-boy Jakub Józef Orliński.
23.04.24, 09:58
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Bablok przechodzi z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołączył do zespołu ESG Grupy Walk i objął stanowisko Sustainability Marketing Director. Bablok będzie odpowiedzialny, m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
23.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
KINESSO zwycięża w przetargu Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric działająca w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy