06.07.21, 15:30

Rock Radio patronem radiowym Męskiego Grania 2021

Logo Rock Radia
Fot.: materiały prasowe

Rock Radio jest patronem radiowym trasy Męskie Granie 2021. W związku z tym stacja przygotuje specjalne programy oraz relacje z poszczególnych koncertów.

Rock Radio – jako patron radiowy trasy koncertowej – zaprezentuje na antenie relacje z koncertów. Oprócz tego w ramówce stacji pojawią się specjalne programy poświęcone Męskiemu Graniu 2021 – „Scena Live", „Jaram się" i „Koncertomania". W audycji „Scena Live" redakcja Rock Radia porozmawia z organizatorami trasy i artystami Męskiego Grania – wywiadów będzie można słuchać w każdy wtorek i czwartek wakacji o godz. 18:30. W zabawie „Jaram się" słuchacze opowiadać będą za jaki koncertami stęsknili się najbardziej, a w „Koncertomanii” – o swoich przygodach związanych z Męskim Graniem, które po raz pierwszy zagrało 11 lat temu. „Jaram się" będzie na antenie Rock Radia w lipcu, a „Koncertomania" w sierpniu.

Rock Radio będzie też dodatkowo promować Męskie Granie 2021 na antenie, na stronie internetowej stacji i na profilu Rock Radia na Facebooku. Oprócz Rock Radia w promocję tegorocznej trasy koncertowej zaangażowane są również inne marki Grupy Agora: Gazeta.pl, sieć kin Helios oraz AMS.

Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią powraca najpopularniejsza polska trasa koncertowa – Męskie Granie. W tym roku, ze względu na ograniczenia pandemiczne, muzycy zagrają w czterech miastach, a koncerty odbędą się zarówno w piątki, jak i soboty. Już w sierpniu Męskie Granie zawita do: Krakowa (6-7 sierpnia, Muzeum Lotnictwa), Warszawy (13-14 sierpnia, Tor Służewiec), Poznania (20-21 sierpnia, Park Cytadela) oraz Żywca (27-28 sierpnia, Amfiteatr pod Grojcem). W tym ostatnim mieście, 28 sierpnia, zrealizowany zostanie streaming na żywo.

Komentarze

Powiązane

18.04.24, 06:30
| radio » informacje
Jedynka obchodzi 98. urodziny
W czwartek, 18 kwietnia br. Program 1 Polskiego Radia będzie świętował swoje 98. urodziny. Z tej okazji na antenie stacji pojawią się audycje specjalne związane z jubileuszem, a w nich wspomnienia, rozmowy z gośćmi i niespodzianki dla słuchaczy.
16.04.24, 08:30
| radio » informacje
Pytam o zdrowie. Nowy pdocast w ofercie Radia Nowy Świat
W niedzielę, 14 kwietnia br. w ofercie Radia Nowy Świat zadebiutował nowy podcast extra Kseni Maćczak „Pytam o zdrowie”, który będzie się ukazywał raz w miesiącu.
16.04.24, 07:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
15.04.24, 10:57
| radio » informacje
Czwarty Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat. Specjalna ramówka i koncert
16 kwietnia br., w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez patronów audycje. Na wieczór zaplanowano koncert Waglewski Fisz Emade z udziałem patronów. 
15.04.24, 08:30
| radio » informacje
Fajne radio RMF. Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Eurozet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 10:00
| radio » ludzie
Bilguun Ariunbaatar jako Szalony Reporter w Radiu ZET
11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączył Bilguun Ariunbaatar.
10.04.24, 16:00
| radio » badania rynku
Słuchalność sieci radiowych w I kwartale 2024 r.: Eska liderem, rosnie Audytorium 17 i Meloradio
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiowa w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (sieci radiowe).
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy