24.07.21, 18:00

Pekao promuje Konto Przekorzystne

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. To efekt współpracy banku z PZU. Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi.

W najnowszej kampanii, realizowanej dalej w ramach hasła „Bierz życie za rogi”, Pekao zachęca do założenia Konta Przekorzystnego z Pakietem Komfort. „Nasz nowy spot to klimatyczna i zarazem budująca historia z happy endem i mnóstwem pozytywnej energii. W jednym z najważniejszych dni w życiu pewnej, sympatycznej rodziny pojawia się pasmo najmniej oczekiwanych zdarzeń. Pokazujemy jak z pomocą Pakietu Komfort możemy rozwiązać podobne problemy i tym samym zdjąć z bohaterów, a przede wszystkim z naszych klientów choć trochę codziennych trosk. A mniej trosk to więcej przestrzeni na „Branie życia za rogi” – mówiJorge Sánchez Klosiński, Dyrektor Biura Marketingu w Banku Pekao S.A.

Kampania ruszyła 15 lipca br. Kreacje obejmują kampanię TV (spot 30” i 3 wersje 15”) w głównych antenach TV oraz w kanałach tematycznych, kampanię w internecie (m.in. filmy 6” i bannery) oraz w social mediach. Nowa oferta będzie także komunikowana na witrynach bankowych i w materiałach POS. Dodatkowo, od 30 lipca kampania będzie realizowana w kinach, spot trafi na ponad 1 tys. ekranów w dużych i małych miastach. Kampania w TV i kinowa zakończy się 26 września, w pozostałych mediach 30 września.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi, za działania digital Sales&More i Spot&Dot, a za social media Insignia. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak (MAKATA).

Komentarze

Powiązane

11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
10.09.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów wygrywa w przetargu napojów roślinnych Inka
Marka napojów roślinnych Inka wybrała w przetargu na aktywację konsumencką agencję Dziadek do orzechów.
10.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Celiński przechodzi do Adlook
Jacek Celiński dołączył do Adlook i objął stanowisko VP of Growth CEE. W spółce będzie za wzrost sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej.
10.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Wills Integrated działania obsłuży marki ISOVER, RIGIPS, WEBER i Maris
Wills Integrated, wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna, wygrała przetarg na obsługę public relations marek ISOVER, RIGIPS, WEBER i Maris wchodzących w skład międzynarodowej grupy Saint-Gobain.
10.09.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Zalando wprowadza nową strategią pozycjonowania
Zalando zmienia strategię pozycjonowania marki. Nowy kierunek, zainaugurowany kampanią „W co mam się ubrać?” na jesień-zimę 2024, ma koncentrować się na wzmacnianiu pewności siebie klientów w wyrażaniu własnego stylu oraz zaspokajaniu ich zmieniających się potrzeb, poprzez jakość, styl życia i inspiracje.
10.09.24, 13:49
| reklama & PR » ludzie
LiquidThread: cztery awanse managerskie w agencji
W wyniku wewnętrznych awansów w agencji digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe), Monika Zawadzka, objęła stanowisko Senior Content Solutions Managerki, a Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko Creative Design Lead. Nowymi Integrated Communication Managerkami zostały Dominika Stryjewska-Bugała oraz Anna Górecka.
10.09.24, 12:58
| reklama & PR » informacje
Najlepsza Coca‑Cola Ever? Coca-Cola mówi głosem Krystyny Czubównej, Sary James i Bartłomieja Topy
W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca‑Cola Ever?” produkty dosłownie „mówią same za siebie”. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii.
10.09.24, 09:55
| reklama & PR » informacje
OMD Group digitalowo obsłuży Pracuj.pl dla Firm
OMD Group wygrała przetarg na kompleksową obsługę działań online dla Pracuj.pl dla Firm, części biznesu Grupy Pracuj S.A. kierującego ofertę do segmentu MŚP.
09.09.24, 23:21
| reklama & PR » informacje
T-Mobile promuje T Business
Ruszyła kampania marki T-Mobile na temat T Business – oferty kompleksowych rozwiązań składającej się z siedmiu różnych linii produktowych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.