24.07.21, 18:00
Pekao promuje Konto Przekorzystne
Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. To efekt współpracy banku z PZU. Za strategię i koncept kreatywny kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi.
W najnowszej kampanii, realizowanej dalej w ramach hasła „Bierz życie za rogi”, Pekao zachęca do założenia Konta Przekorzystnego z Pakietem Komfort. „Nasz nowy spot to klimatyczna i zarazem budująca historia z happy endem i mnóstwem pozytywnej energii. W jednym z najważniejszych dni w życiu pewnej, sympatycznej rodziny pojawia się pasmo najmniej oczekiwanych zdarzeń. Pokazujemy jak z pomocą Pakietu Komfort możemy rozwiązać podobne problemy i tym samym zdjąć z bohaterów, a przede wszystkim z naszych klientów choć trochę codziennych trosk. A mniej trosk to więcej przestrzeni na „Branie życia za rogi” – mówiJorge Sánchez Klosiński, Dyrektor Biura Marketingu w Banku Pekao S.A.
Kampania ruszyła 15 lipca br. Kreacje obejmują kampanię TV (spot 30” i 3 wersje 15”) w głównych antenach TV oraz w kanałach tematycznych, kampanię w internecie (m.in. filmy 6” i bannery) oraz w social mediach. Nowa oferta będzie także komunikowana na witrynach bankowych i w materiałach POS. Dodatkowo, od 30 lipca kampania będzie realizowana w kinach, spot trafi na ponad 1 tys. ekranów w dużych i małych miastach. Kampania w TV i kinowa zakończy się 26 września, w pozostałych mediach 30 września.
Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi, za działania digital Sales&More i Spot&Dot, a za social media Insignia. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak (MAKATA).
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze