19.07.21, 17:00
Odkrywaj Polskę z Misiakami. Kampania marki Beskidzkie
Rozpoczęła się wakacyjna aktywacja marki słonych przekąsek dla dzieci – Beskidzkie Misiaki. Przewodnikiem przyrodniczej wyprawy po Polsce jest brand hero marki – tytułowy Misiak.
Kampania „Odkrywaj Polskę z Misiakami’ to efekt współpracy marki Beskidzkie z agencją reklamową Hand Made. Przez osiem tygodni na Facebooku @Beskidzkie ukazywać się będą ciekawostki na temat malowniczych przyrodniczo polskich regionów, dedykowane najmłodszym. W sieci ukażą się również do pobrania krótkie, darmowe e-booki z przygodami Misiaka w wybranych regionach. Kampania powiązana jest z aktywacją konsumencką, w której zdobyć można nagrody w postaci rodzinnych pobytów w resort MOLO w Osieku oraz kolekcjonerskich, zabawkowych zwierzaków z Paki Misiaka. Agencja Hand Made odpowiada za koncept i całość działań w digitalu, a także projekty materiałów POS.
Ośmiotygodniowej kampanii towarzyszyć będzie piosenka, która powstała w ramach projektu „Alicja Janosz Dzieciom”, rozwijanego od kilku lat przez wokalistkę. Alicja wraz z mężem – Bartoszem Niebieleckim – są twórcami całości utworu oraz pomysłodawcami teledysku.
Akcja promuje serię produktów Misiaki, czyli linię przekąsek skierowaną do najmłodszych. Na części opakowań pojawią się naklejki ze zwierzakami – przyjaciółmi Misiaka, uczestniczącymi w jego podróży. Przestrzenie sklepów biorących udział w promocji zostaną wzbogacone o wobblery i toppery w formie mapy Polski.
Aktywacja uwzględnia również promocję działań w kanałach YouTube, dedykowanych młodszej widowni. Dziecięcy twórcy opowiedzą o swojej przygodzie z Misiakami i będą zachęcać do udziału w wakacyjnym konkursie. Mechanizm konkursu ma formę zabawy kreatywnej, polegającej na dokończeniu, publikowanych każdego tygodnia, zabawnych rymowanek o przygodach Paki Misiaka w rożnych regionach Polski. Dodatkowe informacje, ciekawostki, zabawy dla rodziców i dzieci, a także wspomniane e-booki znajdują się na specjalnej stronie internetowej.
Komentarze