22.07.21, 16:00

Mrozu ambasadorem Jim Beam

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Łukasz Mróz, artysta znany jako MROZU, został polskim ambasadorem Jim Beam, w ramach największej w historii kampanii wizerunkowej tej marki, prowadzonej pod hasłem Jim Beam Always Welcome.

Polska odsłona kampanii Jim Beam Always Welcome prowadzona będzie w różnych kanałach do końca grudnia br. i ma dotrzeć do 9 mln dorosłych konsumentów. Wszelkie aktywności i komunikaty na krajowym rynku ma „spinać” postać Mroza. Artysta jest obecny w spotach reklamowych, które będą emitowane w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), będzie także wspierał aktywności w punktach on trade i off trade. Oprócz tego muzyk zagra latem 10 koncertów w ramach Welcome Sesion - eventów organizowanych przy strefach letnich Jim Beam AirStream w miejscowościach turystycznych i największych polskich miastach.

Ogólnoświatowa kampania z założenia oparta jest na promocji poprzez gwiazdy muzyczne. W ramach platformy Welcome Sessions, mającej na celu budowanie zaangażowania konsumentów, powstają teledyski stworzone specjalnie dla Jim Beam przez globalnych artystów – Jacka Garretta, Fontaines DC, Jose Gonzaleza oraz Wolf Alice. Będą one prezentować od kulis, w sposób niedostępny dla gości czy przypadkowych osób, wyjątkowe miejsca – te, w których każda z gwiazd po raz pierwszy poczuła się szczególnie ciepło powitana przez publiczność. Premiery teledysków będą miały miejsce raz w miesiącu na You Tube.

Za polską kreację kampanii odpowiada agencja Red8, zaś zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat. Działania PR prowadzi Practum Consulting.

Komentarze

Powiązane

22.05.24, 13:23
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup? Kampania online DPD Polska tle skierowana do Zetek
DPD Polska ruszyło z kampanią promocyjną usług logistycznych OOH (Out-Of-Home), która skierowana jest przede wszystkim do młodego pokolenia tzw. Zetek. Działania prowadzone w oparciu o nowy język i warstwę wizualną wystartowały online 14 maja br.
22.05.24, 11:56
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lampasiak ponownie jurorem w Mad Stars
W tym roku Rafał Lampasiak, dyrektor strategiczny, Mullenlowe Warsaw (Mullenlowe Group), po raz kolejny znalazł się w gronie jurorów konkursu MAD STARS.
22.05.24, 06:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: wartośc reklamy online w 2023 r. wyniosła 7,8 mld zł
W 2023 r. rynek reklamowy online utrzymał dwucyfrowe tempo rozwojowe, dzięki czemu wartość całego segmentu wyniosła 7,8 mld zł.
21.05.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Dentsu Polska: 18 proc. wzrost przychodów w I kw. 2024 r.
Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za I kwartał 2024 r. Na poziomie globalnym Grupa dentsu odnotowała spadek przychodów o -3,7 proc. w porównaniu z I kwartałem 2023 r.
21.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY. Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
Pod hasłem „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” odsłony trwa kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na TY niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.
21.05.24, 14:47
| reklama & PR » ludzie
Eryk Skolarski nowym Head of Events w Garden of Words Group
W kwietniu br., do zespołu Garden of Words Group dołączył Eryk Skolarski, który objął stanowisko Head of Events.
21.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Platige Image inwestuje poza Polską. Firma otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image. Jak podkreśla firma, lokalizacje zapewniające korzystne systemy wsparcia dla filmowców mają kluczowe znaczenia dla przyciągania międzynarodowych produkcji VFX.
20.05.24, 17:29
| reklama & PR » informacje
ALBI POLSKA w przetargu wybiera agencję Ancymony. Spoty pojawią się na trzech rynkach
W efekcie wygranego przetargu, agencja Ancymony zrealizowała spot TV dla marki Albik na rynek polski, czeski i słowacki.
20.05.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Hand Made w wyniku przetargu poprowadzi letnią aktywację Peroni
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii marki Peroni z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
20.05.24, 13:45
| reklama & PR » ludzie
Adam Kręgielewski awansuje. Stanął na czele działu Concept Development w Labconie
Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział Concept Development. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski - Head of Concept & Innovation.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy