25.07.21, 09:00

Mastercard partnerem 27. edycji Pol’and’Rock Festival

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Po raz dziesiąty firma Mastercard jest partnerem 27. hybrydowej Pol’and’Rock Festival, organizowanego przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

W dniach 29-31 lipca, na lotnisku Makowice w Płotach odbędzie się 27. edycja Pol’and’Rock Festival. Nowa lokalizacja to nie jedyna zmiana, jaka czeka tegorocznych festiwalowiczów. Wydarzenie odbędzie się w formie hybrydowej – 20 tys. uczestników będzie miało możliwość wysłuchania koncertów na żywo, pozostali chętni będą mogli obserwować wydarzenie w sieci.
W tym roku, Pol’and’Rock częściowo wraca do formuły sprzed epidemii. Pod koniec lipca na terenie dawnego Lotniska Makowice-Płoty, spotka się 20 tys. uczestników wydarzenia. Czekać na nich będzie blisko 30 wykonawców, strefa Akademii Sztuk Przepięknych, w której będą mogli się spotkać z wybitnymi gośćmi, seria wieczornych koncertów, a także atrakcyjne przestrzenie partnerów.

Dla tych, którym nie uda się dotrzeć do Makowic, organizatorzy przygotowali transmisje on-line. Można je oglądać na kanałach Pol’and’Rock Festival. Dzięki zaangażowaniu partnera, odbiorcy będą mogli nie tylko oglądać koncerty, ale także wirtualnie spotkać się z innymi uczestnikami. Podobnie jak w ubiegłym roku udostępniony zostanie oficjalny komunikator, który będzie umożliwiał wymianę wrażeń z innymi festiwalowiczami oraz dawał dostęp do transmisji z 12 kamer rozmieszczonych na terenie Festiwalu, również w miejscach niedostępnych dla wszystkich, na przykład za kulisami. Użytkownicy będą mogli ze sobą rozmawiać i oglądać na żywo co dzieje się na całym wydarzeniu, a żeby uzyskać dostęp do wybranych kamer, konieczne będzie rozwiązanie quizu wiedzy o Festiwalu. Inną funkcją komunikatora jest księga pamiątkowych wpisów, dzięki której wszystkie osoby, zarówno obecne na miejscu, jak i te w internecie, będą mogły zaznaczyć swoją obecność na festiwalu.

Okazję do wejścia za kulisy Pol’and’Rock Festival mają w tym roku uczestnicy programu Mastercard Bezcenne Chwile. Przygotowana dla nich została pula ośmiu wejściówek, które otrzymać mogli w zamian za zgromadzone w programie punkty. Dodatkowo 10 szczęśliwców, będących w programie Bezcenne Chwile w strefie Premium, miało szansę otrzymać specjalne wejściówki, które uprawniały również do wejścia w miejsca niedostępne dla większości festiwalowiczów.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 11:45
| reklama & PR » informacje
Havas Media pracuje dla marki Melissa Primo Gusto
Agencja Havas Media zwyciężyła w zakończonym w styczniu br. przetargu na obsługę mediową marki Melissa Primo Gusto.
24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.