27.07.21, 07:00

Nie żyje Grzegorz Szyroki

Grzegorz Szyroki
Fot.: materiały prasowe

8 lipca br. zmarł producent filmowy i telewizyjny Grzegorz Szyroki. Ostatnie pożegnanie będzie miało miejsce 28 lipca o godzinie 14:15 na Powązkach Wojskowych.

Grzegorz Szyroki urodził się 30 stycznia 1979 r. Był absolwentem Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Gdańskim oraz Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. Od 2008 r. był Prezesem Zarządu domu produkcyjnego PrimeMovers. Zdobył ponad 20 międzynarodowych nagród na wielu festiwalach filmowych, telewizyjnych i reklamowych. „W jednym z najtrudniejszych czasów dla całej planety miał odwagę i siłę, by stworzyć najpiękniejszy film korporacyjny dla spółki skarbu państwa na świecie. „Discovering Friendly Energy”, bo o tym filmie mowa, zdobył w minionym roku aż siedmiu międzynarodowych nagród” – napisali w pożegnaniu pracownicy agencji Magnifico Marketing&PR Consultants, którzy od 12 lat pracowali z Grzegorzem Szyrokim.

W 41. edycji festiwalu Telly Awards, odbywającego się w USA, firma PrimeMovers po raz kolejny została laureatem w tym konkursie, a tylko w tej edycji jako jedna z nielicznych otrzymała dwie nagrody. Za film korporacyjny ''Discovering Friendly Energy'' PrimeMovers stanęła na podium w kategoriach Corporate Image - Bronze Telly Winner 2020 I Public Relations - Bronze Telly Winner 2020.

Na Hermes Awards Festivals zeszłoroczny film wyprodukowany przez Grzegorza Szyrokiego, jako jedyna polska produkcja został nagrodzony w trzech kategoriach: Electronic Media, Interactive Media i Corporate Image. Hermes Creative Awards jest jednym z najstarszych i największych konkursów kreatywnych na świecie. Każdego roku jurorzy oceniają w nim najlepsze publikacje z branży kreatywnej, materiały promocyjne, witryny internetowe, filmy oraz programy reklamowe, marketingowe i komunikacyjne. Zwycięstwo w tegorocznym Hermes Creative Awards dało PrimeMovers i Grzegorzowi Szyrokiemu już trzecią platynową nagrodę Hermes Awards w kategorii filmów korporacyjnych.

Kolejną nagrodę World Media Festivals 2020 Intermedia Globe Gold Grzegorz Szyroki zdobył na festiwalu w Hamburgu. Została ona przyznana polskiej firmie przez międzynarodowe jury World Media Festivals Television&Corporate Media Award. Festiwal w Hamburgu to jeden z najważniejszych festiwali w branży medialnej, skupiający się przede wszystkim na mediach globalnych, m.in. w dziedzinie reklamy, animacji, filmu dokumentalnego, edukacji, rozrywki, komunikacji korporacyjnej i public relations.

Szyroki zmarł 8 lipca br. na skutek zatrzymania akcji serca. Miał 42 lata. Zostanie pochowany 28 lipca 2021 r. Nabożeństwo żałobne odbędzie się o godz. 14:15 w Domu Pogrzebowym na Powązkach Wojskowych, po którym nastąpi odprowadzenie zmarłego do grobu na cmentarzu miejscowym.

Komentarze

Powiązane

27.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet.
27.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Polsat partnerem II Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki
Polsat Sport i Grupa Polsat Plus to główni partnerzy medialni drugiej edycji Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbędzie się w Zakopanem w dniach 26 – 28 września br. Moderatorami kilku paneli dyskusyjnych będą dziennikarze i komentatorzy Polsatu Sport.
27.09.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka awansuje w Social Lama
Na początku września br., Lidia Święcka awansowała w agencji Social Lama na stanowisko Social Media Specialist.
26.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland podpowiada jak nie marnować żywności w najnowszej akcji
Kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie. Zjawisko jest powszechne również w Polsce. Aby skutecznie ograniczać jego skalę, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.
26.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Bilety na mecze UEFA do wygrania w kampanii Pyszne.pl „Zamów. Graj. Wygrywaj”
Rusza kampania Pyszne.pl – oficjalnego partnera UEFA. W ramach akcji organizatorzy przygotowali konkursy z niemal 50 tysiącami nagród dla uczestników. Kampania Zamów. Graj. Wygrywaj potrwa do 26 października br. 
26.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Chapter1 przygotowuje nowy layout opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
26.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
mBank. Technologia do usług. Marka wprowadza nowe pozycjonowanie marki
Ruszyła kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Marka w spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.
26.09.23, 11:00
| reklama & PR » informacje
Nikon sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” 2023
Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej „Dzikie, piękne, polskie”, do którego zgłoszenia przyjmowane są do 30 września br. 
26.09.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Łowcy.B w kampanii wizerunkowej Focus Park z Rybnika
Centrum Handlowe Focus Park w Rybniku rozpoczęło kampanię, której głównymi bohaterami są członkowie kabaretu Łowcy.B. Po raz pierwszy, grupa podjęła długofalową współpracę wizerunkową z centrum handlowym. 
26.09.23, 07:00
| reklama & PR » informacje
Grupa RMF podwyższa ceny reklam na listopad i grudzień
Grupa RMF ogłosiła nowe cenniki reklam, kótre będą obowiązywały od 6 listopada do 31 grudnia 2023 r. Średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach wyniosą ok. 4,9 proc.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Konkursy
do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 26.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.