10.08.21, 18:00
Ponad 2 mln zł do wygrania w nowej edycji loterii BLIKOMANIA
Rozpoczęła się trzecia edycja BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Loteria trwa przez cztery miesiące, a na koniec każdego z nich uczestnicy wezmą udział w losowaniu jednej z nagród głównych, o wartości 100 tys. zł.
Aby wziąć udział w loterii, konsument musi zarejestrować się na stronie akcji i dokonać transakcji weryfikacyjnej biorącej udział w losowaniu w kwocie symbolicznej złotówki na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci. Transakcja weryfikacyjna BLIKIEM na rzecz Fundacji ma pozwolić realizować program edukacyjny dla dzieci dot. bezpieczeństwa w sieci. W ramach loterii codziennie przyznawanych jest 135 nagród o wartości 100 zł oraz na koniec każdego miesiąca nagroda główna w wysokości 100 tys. zł. Losowania odbywają się raz w tygodniu, a łączna pula nagród w tegorocznej edycji to ponad 2 mln zł.
Startowi BLIKOMANII towarzyszyć będzie kampania realizowana, min. w telewizji, internecie – mediach społecznościowych i radiu. Loterię wspierać będą również banki, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. Twarzą kampanii jest MC Silk – raper znany z wcześniejszych odsłon akcji. Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, natomiast za planowanie i zakup mediów Spark Foundry.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze