07.08.21, 13:00
Zabierz SpongeBoba na wakacje. Rusza konkurs Nickelodeon Polska
2 sierpnia br. na instagramowym profilu Nickelodeon Polska ruszył konkurs „Zabierz SpongeBoba na wakacje”. Akcja ma zapewnić dzieciom kreatywną i rozwijającą rozrywkę, wykorzystując w tym celu smartfony i media społecznościowe.
„Zabierz SpongeBoba na wakacje” to nowa aktywność stworzona przez Nickelodeon Polska w ramach podejmowanych przez stację działań digitalowych. Akcja przyjęła formę konkursu polegającego na zrobieniu zdjęcia lub nagrania wideo w miejscu wakacyjnego wypoczynku. Stworzony przez stację specjalny efekt AR z wizerunkiem SpongeBoba ma sprawić, że młodzi fani kreskówki będą mogli przeżywać wszystkie wakacyjne przygody razem z morską gąbką. Na zwycięzców konkursu czekają koszulki, zegarki, aparaty Instax oraz Iphone 12.
Aby o nie powalczyć, internauci muszą odwiedzić profil Nickelodeon Polska na Instagramie i skorzystać z dedykowanej nakładki, dodać przygotowany materiał na własną relację, pobrać go na swoje urządzenie i wgrać na specjalnie przygotowaną stronę internetową. Po weryfikacji nagranie lub zdjęcie trafi do galerii zgłoszeń i będzie brało udział w walce o wygraną. Z najciekawszych propozycji dodatkowo zostanie stworzony spot-kolaż, który Nickelodeon wyemituje na swojej antenie.
Sponsorem nagród jest stacja Nickelodeon oraz firma APART - dystrybutor zegarków AM:PM i partner akcji „Zabierz SpongeBoba na wakacje”.
Akcji towarzyszy kampania promocyjna, której kreację stworzył wewnętrzny dział Digital i On Air ViacomCBS. Kampania objęła kanały własne Viacom CBS oraz kampanię display w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook).
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze