11.08.21, 21:00
Victor Gondim i Roch Rooijens w dziale digital MullenLowe Warsaw
Victor Gondim i Roch Rooijens dołączyli do zespołu kreatywnego zarządzanego przez Marcina Nowaka, Creative Directora w MullenLowe Warsaw. Gondim, objął stanowisko Digital Art Directora, a Rooijens, Junior Digital Art Directora.
Victor Gondim to Brazylijczyk, osiadły w Polsce. Ma dziewięcioletnie letnie doświadczenie w branży reklamowej. W ciągu tego czasu stworzył wiele konceptów i realizacji 360 stopni. Zajmuje się również projektowaniem stron internetowych, modelowaniem 3D, AR i motion designem. Jego pasją jest poszerzanie pola interakcji i doświaczenia odbiorcy za pomocą technologii. Pracował, m.in. w angencji Publicis, dla takich klientow, jak P&G, BGZ- Paribas, PKP-Intercity, Garnier, Hartmann, Michelin, E.&J.Gallo
Roch Rooijens zaczyna swoją przygodę z reklamą, ale pracował na polu kreatywnym od pięciu lat. Studiował projektowanie mody na MSKPU w Warszawie i pracował, m.in. przy programach: „The Voice”, „Voice Kids” czy „Taniec z gwiazdami”. Jego pasją jest szeroko pojęty design i projektowanie 3D.
Komentarze