10.08.21, 12:12

Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko. Trwa kampania rebrandingowa marek Grupy Polsat Plus

Logotypy marek Grupy Polsat
Fot.: materiały prasowe

Trwa kampania prezentująca transformację kluczowych marek Grupy Polsat Plus – Plusa, Polsatu oraz Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat). Trzy nowe spoty mają prezentować harmonizację strategiczną marek oraz przedstawiać nowe, spójne hasło - „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.

Celem kampanii jest zaprezentowanie, jak zmieniły się logotypy trzech strategicznych i kluczowych marek Grupy Polsat Plus. Spoty ukazują płynne i harmonijne przejście ze starego w nowy logotyp każdej ze spółek – Plusa, Polsatu i Polsat Box. Specjalnie zaprojektowana indywidualna typografia, charakterystyczne elementy graficzne i kolory mają podkreślać spójność wszystkich marek z Grupą oraz przynależność do jednej rodziny.

W tym etapie kampanii odbiorcy będą mogli poznać także odpowiedź na pytanie, które pojawiło się w spotach teaserowch: „Kto rządzi… internetem, 5G, rozrywką, emocjami, serialami, sportem?”. Przekaz reklamowy ma podkreślać, że tym, kto rządzi jest każdy z mieszkańców Polski - użytkownik internetu, odbiorca programów, filmów, seriali. Rządzi, bo wybiera to, co chce, co lubi i co jest mu potrzebne.. To klient rządzi, bo konfiguruje, wybiera, łączy, włącza, ustawia i decyduje.

Za kreacje do medialnej kampanii rebrandingowej odpowiedzialna jest agencja Freundschaft (wcześniej Scholz & Friends), przy współpracy z agencją Saffron Brand Consultants. Autorem strategicznego, wspólnego dla wszystkich marek hasła ̶ „Wybierz swoje wszystko” jest agencja Brain. Zakup mediów realizowany jest przez dom mediowy Dentsu Polska. Kampania (spoty TV i online) wyreżyserowane zostały przez Marcina Filipka.

Prace strategiczne trwały trzy lata 

Realizowany przez Grupę Polsat Plus projekt harmonizacji i rebrandingu marek jest unikatowym oraz wyjątkowym projektem marketingowo-reklamowym w skali światowej. Intensywne prace strategiczne zostały rozpoczęte w maju 2018 r.
Nad częścią strategiczną współpracowano z: Lippincott (agencja strategiczna, kreatywna pracująca m.in. dla takich marek jak: Google, Samsung, Comcast, Xfinity, AT&T, eBay, Starbucks, DuPont, Toys”R”Us), Wolff Olins (agencja kreatywna i strategiczna, w portfelu której jest m.in. stworzenie marki Orange oraz mająca wybitny udział w tworzeniu identyfikacji takich marek jak: Virgin, Microsoft, Skype, Uber, Apple, Spotify, Tesco), Straightline (agencja współuczestnicząca w tworzeniu marki T-Mobile, pracująca również m.in. dla Siemens, ABB, Xerox, Showtime, Comsat, Telecom Italia, TNT Networks). W toku przeprowadzonych analiz strategicznych oraz badań marketingowych (przy współpracy z firmą badawczą IPSOS) wybrany został kierunek strategiczny zaproponowany przez Straightline.

Do współpracy przy tworzeniu nowych logotypów marek Plus, Polsat i Polsat Box zostały zaproszone agencje uczestniczące w opracowywaniu strategii oraz czołowe światowe agencje kreatywne takie jak: Saffron Brand Consultants czy Jones Knowles Ritchie, jak również polski butik kreatywny – Studio Otwarte. Wybrana została koncepcja kreatywna firmy Saffron Brand Consultants, która m.in. niedawno zrealizowała projekty dla takich marek jak Facebook czy YouTube. Saffron Brand Consultants była odpowiedzialna za stworzenie nowych logotypów, spójnych sygnetów oraz tzw. „skóry”.

Komentarze

Powiązane

21.05.24, 17:45
| telewizja / VOD » seriale
Breslau. Pierwsza polska produkcja Disney+
Disney+ rozpoczął zdjęcia do serialu „Breslau” (tytuł roboczy), swojej pierwszej polskiej produkcji oryginalnej.
21.05.24, 14:02
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowa wyniki kanałów BBC Studios w Polsce. BBC First z najwyższymi udziałami w historii
W kwietniu br. portfolio kanałów osiągnęło 0,84 proc. proc., czyli najwyższy miesięczny udział w rynku od uruchomienia pięciokanałowego portfolio w 2015 r.
21.05.24, 08:45
| telewizja / VOD » informacje
TVN Pora na show. 17 kanał FAST w ofercie TVN Warner Bros. Discovery
Koncern TVN Warner Bros. Discovery uruchomił kolejny kanał typu FAST - TVN Pora na show.
20.05.24, 13:42
| telewizja / VOD » seriale
Prosta sprawa. Mateusz Damięcki i Piotr Adamczyk w nowym serialu CANAL+
W serwisie CANAL+ online pojawił się pierwszy odcinek nowej polskiej produkcji „Prosta sprawa”. Najnowsza produkcja oryginalna CANAL+ to kino akcji twórców „Furiozy” oparte na bestsellerze Wojciecha Chmielarza.
20.05.24, 10:50
| telewizja / VOD » informacje
Prawie 10 mln zł. To suma roszczeń spraw przeciwko TVP za materiały wyemitowane w latach 2016-2023
Niemal 10 mln zł – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
18.05.24, 14:51
| telewizja / VOD » informacje
Nakręć się na przyszłość. Szansa dla młodych ludzi na karierę w branży filmowej
Na warsztaty otwierające drogę do pracy przy tworzeniu filmów i seriali zapraszają Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych i Netflix.
17.05.24, 17:30
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska wybrała dziennikarzy w ramach akcji: Włącz się! Zmieniajmy się razem
Niemal 2 000 osób marzących o pracy w telewizji odpowiedziało na zaproszenie TVP i wzięło udział w projekcie rekrutacyjnym „Włącz się! Zmieniajmy się razem”. Komisja wyłoniła pięciu najlepszych kandydatów w kategoriach: Informacja/Publicystyka, Sport, Rozrywka, Kultura i Pogoda.
16.05.24, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Aktualności TVP3 Katowice z dużym skokiem oglądalności. Rośnie widownia serwisów w Szczecinie, Krakowie i Bydgoszczy
Znaczące wzrosty oglądalności w kwietniu br. odnotowały, według danych Nielsen Media, programy informacyjne emitowane na antenach regionalnych TVP. „Aktualności” emitowane w TVP3 Katowice osiągnęły w kwietniu wzrost widowni - w porównaniu z minionym rokiem – aż o 70 proc. 
16.05.24, 13:06
| telewizja / VOD » informacje
Kanały TinyTeen, LingoToons i LangLab dołączyły do oferty Pasjatv
Do oferty firmy dystrybucyjnej Pasjatv trafiły trzy nowe kanały edukacyjne. Nadawcą trzech nowych kanałów TinyTeen, LingoToons i LangLab jest English Club TV Group, który od ponad 15 lat w swoim portfolio posiada kanał English Club TV.
16.05.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Nowy skład Komisji Etyki TVP
Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy