16.08.21, 19:01

Medme wprowadza nową identyfikację wizualną serwisu

Logotyp serwisu
Fot.: materiały prasowe

Medme.pl, jeden z największych serwisów o zdrowiu w Polsce, przeszedł rebranding. Nowy logotyp i identyfikacja wizualna mają symbolizować profesjonalizm, troskę o zdrowie swoich czytelników, jak i dynamiczny rozwój usług serwisu.

Serwis Medme.pl w ostatnim czasie przeszedł ewolucję. Dzięki rozwojowi, nie jest to już jedynie poradnik, ale również sklep medyczny z produktami dla zdrowia i urody. Dodatkowo czytelnicy zyskają także możliwość konsultacji lekarskich online w partnerskiej przychodni Dimedic. Misją portalu jest kompleksowe zaopiekowanie się pacjentem.

Profesjonalne otoczenie 

Twórcy zmian postawili na profesjonalne otoczenie UX (user experience) i UI (user interface). Portal składa się z części poradnikowej oraz sklepu online. Nowa kolorystyka poradnika ma skupiać się przede wszystkim na ultrazielonym, ponieważ jest on identyfikowany głównie ze zdrowiem oraz ciemnej zieleni, podkreślającej profesjonalizm i wiedzę. Z kolei w sklepie Medme dominować będzie kolor pomarańczowy, który oznacza energię, dynamiczny rozwój oraz pobudza klienta do aktywności.

Dodatkowo, poza zmianą kolorystyki, nowy logotyp zawiera znak plusa, który ma symbolizować przede wszystkim rozwój Medme. Z poradnika, który zapewniał rzetelne artykuły, w portal kompleksowo dbający o zdrowie, oferujący użytkownikom również dostęp do sklepu z ofertą 130 tys. produktów dla zdrowia. Czytelnicy serwisu otrzymali także dostęp do konsultacji online po przeczytaniu artykułu, dzięki współpracy z przychodnią telemedyczną Dimedic.

Projekt przy udziale czytelników 

Projektując nowy layout serwisu, największą uwagę skupiono przede wszystkim na ocenie i odczuciach użytkowników. Dlatego, redaktorzy Medme przed rebrandingiem zapytali o opinię swoich czytelników, przeprowadzając badanie w serwisie. Wyniki jednoznacznie wskazały, że nowy logotyp odzwierciedla tematykę strony oraz buduje profesjonalizm marki. Kojarzy się z tematyką medyczną, a do tego jest czytelny i nowoczesny.

Za kreatywną stronę projektu odpowiada agencja DOGZ.design. „Medycyna bliżej Ciebie”, claim opracowany dla Medme.pl idealnie oddaje główną myśl, big idea, która towarzyszyła nam w całym procesie projektowania. Zależało nam przede wszystkim na graficznym ujęciu połączenia lifestyle’owego charakteru artykułów z realną wiedzą medyczną. “Plus” zastosowany w logo odnosi się nie tylko do branży medycznej, ale też symbolizuje „pojemność” marki, która oprócz części poradnikowej ma również własny sklep. Zastosowany zabieg pozwala na poszerzenie spektrum działania marki w przyszłości” — mówi Maciej Łomnicki, Art Director oraz współzałożyciel studia DOGZ.design.

Medme.pl to założony przez spółkę Pharma Partner w 2011 r. portal o zdrowiu i zdrowym stylu życia. Pharma Partner jest częścią Pelion Healthcare Group, największej firmy z branży ochrony zdrowia w Polsce. Redaktorką naczelną serwisu jest Joanna Barczykowska-Tchorzewska, jednocześnie wiceprezes spółki Pharma Partner.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 19:00
| radio » informacje | internet » informacje
Prosto z Euro w WP SportoweFakty na czas Euro 2024
Redakcja WP SportoweFakty uruchomiła format „Prosto z Euro”, który prowadzą Marcin Gazda i Paweł Pawłowski. Nowy program to analizy i komentarze dotyczące nie tylko meczów, ale także kulisów całego turnieju.
12.06.24, 18:12
| internet » informacje
Jakdojade uruchamia sprzedaż biletów w Szczecinie 
Jakdojade rusza ze sprzedażą biletów w Szczecinie. Od teraz użytkownicy aplikacji będa mogli kupować bilety jednorazowe i okresowe na szczecińską komunikację miejską.
12.06.24, 14:15
| internet » informacje
Żyjemy piłkarskim Euro 24. Interia przygotowana na EURO 2024
Na czas EURO 2024 Interia będzie publikować na bieżąco informacje dotyczące wydarzenia. Portal przygotuje także specjalne formaty.
10.06.24, 15:15
| internet » informacje
Grupa WP kupuje 80 proc. udziałów w spółce Creative Eye SRL
Szallas Group należąca do Wirtualnej Polski Holding kupuje 80 proc. udziałów w rumuńskiej spółce Creative Eye SRL, zarządzającej platformą turystyczną Litoralulromanesc.ro. Wartość transakcji to 16,8 mln euro.
10.06.24, 10:42
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Anna Kalczyńska w ekipie Iberionu. Poprowadzi autorski format geopolityczny
Do Iberionu dołącza Anna Kalczyńska, która poprowadzi autorski format geopolityczny. Dziennikarka w ostatnich latach związana była ze stacją TVN.
09.06.24, 13:27
| internet » informacje
Wieczór Wyborczy w Onecie
9 czerwca br. o godz. 20:45 na stronie głównej Onetu ruszy Wieczór Wyborczy, który poprowadzi Marcin Zawada, dziennikarz Onetu. Dziennikarz w Studiu Wyborczym Live w Onecie przedstawi wyniki exit poll i będzie się łączył z reporterami Onetu i Faktu obecnymi w sztabach wyborczych. 
06.06.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Nowy serwis historyczny Polskiego Radia z okazji 35. rocznicy wyborów
Z okazji 35. rocznicy wyborów, Polskie Radio przygotowało specjalny historyczny serwis internetowy. Portal zawiera unikatowe nagrania z Archiwum Polskiego Radia i Archiwum Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa, dzięki czemu stanowi niezwykły dokument tamtych dni.
05.06.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Patrycjusz Wyżga gospodarzem wieczoru wyborczego w Wirtualnej Polsce
W niedzielę, 9 czerwca br. Wirtualna Polska przygotuje specjalny wieczór wyborczy dotyczący wyborów do europarlamentu. Program emitowany będzie na Stronie Głównej WP, kanale YouTube i w mediach społecznościowych.
05.06.24, 08:30
| internet » informacje
Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz. Kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Pod hasłem „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz” Travelist.pl ruszył z kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło.
04.06.24, 10:56
| internet » informacje
Dr Serce na YouTube. Prof. Robert Gajda gospodarzem nowego formatu
Na platformie YouTube zadebiutuje program internetowy „Dr Serce”, który jest prowadzony przez kardiologa, prof. Roberta Gajdę
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.