18.08.21, 15:00

Comcast i ViacomCBS zapowiadają platformę SkyShowtime. Debiut w Polsce w przyszłym roku

Logo SkyShowtime
Fot.: materiały prasowe

Comcast i ViacomCBS ogłosiły partnerstwo w zakresie uruchomienia nowej usługi subskrypcji wideo na życzenie. Serwis SkyShowtime zaoferuje bibliotekę obejmującą produkcje oryginalne i premium ze Sky, NBCUniversal, Universal Pictures, Peacock, Paramount+, SHOWTIME, Paramount Pictures oraz Nickelodeon. Start nowego serwisu streamingowego jest zaplanowany na 2022 r. w ponad 20 europejskich krajach, w tym Europie Centralnej i Wschodniej.

Comcast Corporation i ViacomCBS Inc ogłosiły współpracę mającą na celu uruchomienie nowej usługi subskrypcji wideo na życzenie w ponad 20 europejskich krajach obejmujących 90 mln gospodarstw domowych. SkyShowtime ma połączyć dekady doświadczeń w bezpośrednim kontakcie z konsumentami oraz rozrywkę, filmy i seriale – oryginalne produkcje z portfolio marek NBCUniversal, Sky i ViacomCBS, w tym również te sygnowane przez SHOWTIME, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount+ Originals, Sky Studios, Universal Pictures i Peacock. Oferta serwisu będzie obejmować wszystkie gatunki i uwzględniać różne grupy odbiorców. Pojawią się zarówno filmy obyczajowe, programy dla dzieci i rodzin, najważniejsze filmowe franczyzy, premierowe filmy, jak i programy lokalne, produkcje dokumentalne i oparte na faktach.

Nowa usługa SVOD ma wystartować w 2022 r. pod warunkiem uzyskania zgody organów regulacyjnych. Docelowo będzie dostępna dla odbiorców w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Finlandii, na Węgrzech, w Kosowie, Czarnogórze, Holandii, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii i Szwecji.

SkyShowtime ma zaoferować widzom ponad 10 tys. godzin rozrywki od najlepszych twórców. W serwisie będzie można obejrzeć premiery, nowości filmowe i serialowe wypuszczane każdego miesiąca. Dostępna będzie również biblioteka produkcji wszechczasów oraz klasyków kina, a także programy familijne i dla dzieci.

Uruchomienie SkyShowtime daje nam wyjątkową możliwość wykorzystania naszej globalnej bazy treści i stworzenia atrakcyjnej oferty streamingowej – szybko i na dużą skalę – dzięki przemyślanej strategicznej inwestycji rozłożonej na etapy” – mówi Raffaele Annecchino, prezes i dyrektor generalny ViacomCBS Networks International. „W połączeniu z ostatnio ogłoszonym partnerstwem Paramount+ i Sky w Wielkiej Brytanii, we Włoszech oraz Niemczech, SkyShowtime jest wielką szansą na przyspieszenie naszej ekspansji na rynku oraz zapewnienie pozycji lidera wśród dostawców SVOD w Europie” – dodaje Annecchino.

Nasz nowy serwis streamingowy – SkyShowtime – dla milionów konsumentów z ponad 20 nowych europejskich rynków połączy to, co najlepsze w Stanach Zjednoczonych i Europie z kultowymi markami i światowej klasy rozrywką” – mówi Dana Strong, dyrektor generalna Sky Group. „W ślad za pojawieniem się Peacock na Sky, partnerstwo to zapewni innowacyjne podejście do szybkiej ekspansji na arenie międzynarodowej i monetyzacji treści w całej Europie. Opierając się na zaletach niezwykłych produkcji od NBCUniversal, Sky oraz ViacomCBS, SkyShowtime dostarczy naprawdę fascynujący zbiór treści dla całej rodziny oraz zapewni marce szeroką rozpoznawalność na wspomnianych rynkach Europy” – dodaje Strong.

Partnerstwo ma przyjąć formę spółki joint venture, z równymi udziałami i pod wspólną kontrolą ViacomCBS i Comcast. Szczegóły dotyczące oferty, w tym koszt abonamentu, zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.

Komentarze

Powiązane

12.09.24, 12:39
| telewizja / VOD » informacje
LEGO Masters. Kierunek Polska jesienią w TVN. Ruszyły zdjęcia do programu
Ruszyły się zdjęcia do nowej edycji „LEGO Master” . Tym razem budowle z klocków LEGO powstaną poza studiem. Uczestnicy programu odwiedzą Jabłonną, Powsin, Warszawę, Poznań czy Nowy Sącz.
12.09.24, 11:11
| telewizja / VOD » informacje
Grupa A+E Networks EMEA to od teraz Hearst Networks EMEA
Grupa A+E Networks EMEA, nadawca m.in. History i History 2, zmieniła nazwę na Hearst Networks EMEA. 
12.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Niepewność. Zakochany Mickiewicz. TVP przygotowała lekcję on-line o Adamie Mickiewiczu
W związku z premierą kinową filmu „Niepewność. Zakochany Mickiewicz” ukazującego pierwszą młodzieńczą miłość poety, Telewizja Polska dyspozycji myślą o nauczycielach szkół przygotowała bezpłatną lekcję on-line, która od 12 września będzie dostępna w serwisie internetowym nadawcy.
11.09.24, 11:04
| telewizja / VOD » informacje
Ranking Naj Polskiego Kina na antenie Kino Polska
Kino Polska wyemituje nowy własny format „Ranking Naj Polskiego Kina”, czyli subiektywny przegląd tego, co najlepsze w polskim kinie.
11.09.24, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska reaguje na krytykę Instrukcji współpracy z producentami zewnętrznymi
Telewizja Polska stanowczo zaprzeczyła, że zmiany w „Instrukcji współpracy TVP S.A. w likwidacji z producentami zewnętrznymi” spowodują niekontrolowany wypływ środków finansowych ze spółki oraz wzrost zatwierdzonych kosztów produkcji zewnętrznych.
11.09.24, 08:30
| telewizja / VOD » seriale
Będzie drugi sezon serialu Bracia. Ruszyły zdjęcia do produkcji
We wrześniu br. rozpoczną się zdjęcia do II sezonu serialu “Bracia” (Polsat). Obsada produkcji pozostaje bez zmian.
11.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Cykle filmowe oraz kabaretowe pasmo jesienią w ViDocTV
W jesiennej ramówce kanału ViDoc TV pojawi się nowe pasmo kabaretowe oraz liczne cykle filmowe.
10.09.24, 09:06
| telewizja / VOD » informacje
Kampania reklamowa wspiera premierę 21. sezonu Warsaw Shore
22 września br. na antenie MTV rozpocznie się emisja 21. sezonu formatu "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Pod hasłem "Viva la Vixa!" program przenosi się do Szczecina.
10.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
4 mln widzów meczu Chorwacja – Polska. 1,2 mln widzów serialu Profilerka
W niedzielę, 8 września br. mecz Chorwacja – Polska w ramach Ligi Narodów w TVP1 i TVP Sport obejrzało łącznie 4 mln widzów (przed telewizorami i poza domem). Dużym zainteresowaniem cieszył się m.in. nowy serial „Profilerka”.
09.09.24, 18:30
| telewizja / VOD » seriale
Zatoka szpiegów nominowana do nagrody Prix Europa 2024
Serial „Zatoka szpiegów” otrzymał nominację do nagrody dla najlepszej europejskiej produkcji telewizyjnej Prix Europa 2024. Prix Europa to jeden z najbardziej wpływowych paneuropejskich festiwali skierowany do nadawców publicznych.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.