18.08.21, 15:00
Comcast i ViacomCBS zapowiadają platformę SkyShowtime. Debiut w Polsce w przyszłym roku
Comcast i ViacomCBS ogłosiły partnerstwo w zakresie uruchomienia nowej usługi subskrypcji wideo na życzenie. Serwis SkyShowtime zaoferuje bibliotekę obejmującą produkcje oryginalne i premium ze Sky, NBCUniversal, Universal Pictures, Peacock, Paramount+, SHOWTIME, Paramount Pictures oraz Nickelodeon. Start nowego serwisu streamingowego jest zaplanowany na 2022 r. w ponad 20 europejskich krajach, w tym Europie Centralnej i Wschodniej.
Comcast Corporation i ViacomCBS Inc ogłosiły współpracę mającą na celu uruchomienie nowej usługi subskrypcji wideo na życzenie w ponad 20 europejskich krajach obejmujących 90 mln gospodarstw domowych. SkyShowtime ma połączyć dekady doświadczeń w bezpośrednim kontakcie z konsumentami oraz rozrywkę, filmy i seriale – oryginalne produkcje z portfolio marek NBCUniversal, Sky i ViacomCBS, w tym również te sygnowane przez SHOWTIME, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount+ Originals, Sky Studios, Universal Pictures i Peacock. Oferta serwisu będzie obejmować wszystkie gatunki i uwzględniać różne grupy odbiorców. Pojawią się zarówno filmy obyczajowe, programy dla dzieci i rodzin, najważniejsze filmowe franczyzy, premierowe filmy, jak i programy lokalne, produkcje dokumentalne i oparte na faktach.
Nowa usługa SVOD ma wystartować w 2022 r. pod warunkiem uzyskania zgody organów regulacyjnych. Docelowo będzie dostępna dla odbiorców w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Danii, Finlandii, na Węgrzech, w Kosowie, Czarnogórze, Holandii, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii i Szwecji.
SkyShowtime ma zaoferować widzom ponad 10 tys. godzin rozrywki od najlepszych twórców. W serwisie będzie można obejrzeć premiery, nowości filmowe i serialowe wypuszczane każdego miesiąca. Dostępna będzie również biblioteka produkcji wszechczasów oraz klasyków kina, a także programy familijne i dla dzieci.
„Uruchomienie SkyShowtime daje nam wyjątkową możliwość wykorzystania naszej globalnej bazy treści i stworzenia atrakcyjnej oferty streamingowej – szybko i na dużą skalę – dzięki przemyślanej strategicznej inwestycji rozłożonej na etapy” – mówi Raffaele Annecchino, prezes i dyrektor generalny ViacomCBS Networks International. „W połączeniu z ostatnio ogłoszonym partnerstwem Paramount+ i Sky w Wielkiej Brytanii, we Włoszech oraz Niemczech, SkyShowtime jest wielką szansą na przyspieszenie naszej ekspansji na rynku oraz zapewnienie pozycji lidera wśród dostawców SVOD w Europie” – dodaje Annecchino.
„Nasz nowy serwis streamingowy – SkyShowtime – dla milionów konsumentów z ponad 20 nowych europejskich rynków połączy to, co najlepsze w Stanach Zjednoczonych i Europie z kultowymi markami i światowej klasy rozrywką” – mówi Dana Strong, dyrektor generalna Sky Group. „W ślad za pojawieniem się Peacock na Sky, partnerstwo to zapewni innowacyjne podejście do szybkiej ekspansji na arenie międzynarodowej i monetyzacji treści w całej Europie. Opierając się na zaletach niezwykłych produkcji od NBCUniversal, Sky oraz ViacomCBS, SkyShowtime dostarczy naprawdę fascynujący zbiór treści dla całej rodziny oraz zapewni marce szeroką rozpoznawalność na wspomnianych rynkach Europy” – dodaje Strong.
Partnerstwo ma przyjąć formę spółki joint venture, z równymi udziałami i pod wspólną kontrolą ViacomCBS i Comcast. Szczegóły dotyczące oferty, w tym koszt abonamentu, zostaną ogłoszone w późniejszym terminie.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze