19.08.21, 15:00
Wygrana na talerzu. Trwa konkurs marki Kucharek
Firma Prymat powierzyła agencji First Line Polska organizację ogólnopolskiego konkursu marki Kucharek.
Konkurs przebiega pod hasłem „Wygrana na talerzu”. Przyjmowanie zgłoszeń rozpoczęło się 16 sierpnia i potrwa do 15 grudnia br. Konsument, który chce wziąć udział w konkursie, musi kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie rosołu lub bulionu marki Kucharek (zarówno w opakowaniu promocyjnym, jak i w opakowaniu regularnym) i zachować paragon. Następnie uczestnik musi zarejestrować zakup na stronie akcji i przesłać autorski przepis na danie z wykorzystaniem rosołu / bulionu Kucharek. W konkursie do wygrania jest 50 nagród pieniężnych w wysokości 1 tys. zł. Zwycięskie przepisy trafią na opakowania rosołów i bulionów marki Kucharek.
Agencja First Line Polska jest odpowiedzialna za organizację i obsługę konkursu. Konkurs wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w punktach sprzedaży (materiały POS: listwy cenowe, wobblery, ulotki) oraz w Internecie, m.in. strona internetowa marki, Facebook, Instagram.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze