25.08.21, 12:50
Mets z wygranym przetargiem marki Remington
Mets (agencja mediowa GroupM) zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową firmy Remington. Pierwsze efekty współpracy mają być widoczne w mediach jesienią br. Mets odpowiada za działania z obszaru ATL oraz performance.
Mets rozpoczyna współpracę z Remington, producentem sprzętu i przyrządów do pielęgnacji włosów oraz ciała. Współpraca jest wynikiem wygranego przez Mets przetargu na obsługę mediową kampanii reklamowych firmy.
Jak podkreśla agencja, wygrana Mets była zasługą zaproponowanej przez agencję strategii działań, oferty kosztów oraz przedstawionego klientowi zespołu.
Pierwsze efekty wspólnych działań mają pojawić się w mediach jesienią br. Mets będzie realizował zarówno kampanie w tradycyjnych kanałach, jak i działania niestandardowe dla marketera.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze