31.08.21, 17:23
Rusza szósta Wielka Loteria Almette
1 września br. wystartuje VI Wielka Loteria Almette, w której do wygrania jest w pełni wyposażony, całoroczny ekodom z widokiem na panoramę Tatr. Akcji towarzyszy szerokozasięgowa kampania online i offline.
Oprócz nagrody głównej - ekodomu w górach z własnym SPA - konsumenci codziennie mają szansę wygrać siedem nagród po 1 tys. zł. Konsument, który chce wziąć udział w akcji, musi kupić dowolny serek Almette, a następnie w okresie od 1 września do 31 października zarejestrować unikalny kod z opakowania na stronie marki.
Działania promocyjne wspierające loterię są prowadzone przez spółki należące do Group One. Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów - w tym hybrydowej telewizji (HbbTV) na kanałach należących do Polsatu - oraz nadzór nad całością kampanii. Agencja SalesTube wspiera działania w digitalu, które obejmują m.in. kampanię na YouTube, Facebooku, display, oraz mailingi. Agencja kreatywna Labcon koordynuje współpracę z influencerami w social mediach.
To już szósta odsłona kampanii i piąta, którą marka realizuje wspólnie z Value Media. Konkurs rozpocznie się 1 września i potrwa do 31 października br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze