02.09.21, 12:35
Kup ziarna Jacobs i graj o ekspresy Philips. Jacobs promuje loterię
Firma Jacobs Douwe Egberts, ruszyła z ogólnopolską loterią kaw ziarnistych marki Jacobs. Organizację loterii powierzono agencji First Line Polska, a planowanie i zakup mediów agencji Havas Media.
Loteria marki Jacobs prowadzona jest pod hasłem „Kup ziarna Jacobs i graj o ekspresy Philips”. Przyjmowanie zgłoszeń rozpoczęło się 1 września i potrwa do końca bieżącego miesiąca. Konsument, który chce wziąć udział w akcji, musi kupić dowolne opakowanie kawy ziarnistej Jacobs, zachować dowód zakupu i zarejestrować go w formularzu na stronie internetowej akcji. Zgłoszenia biorą udział w codziennej loterii, w której do wygrania jest jeden express Philips LatteGo oraz 10 rocznych zapasów kawy Jacobs.
Loterię wspiera kampania reklamowa, która potrwa do 30 września. W kampanii wykorzystane zostały spoty emitowane w TV, kanały digitalowe i social media, jak również materiały POSM w sklepach stacjonarnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja komunikacji marketingowej Havas Media, za kreację odpowiada Hercules Transforming Communication, a za organizację i obsługę loterii FIRST LINE Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze